De vandt prisen for at hjælpe til et liv i bevægelse
Se hvem der løb af med Årets Temapris 2016 i Region Hovedstaden.
René Engskov fik Årets Temapris fra Region Hovedstaden og roses bl.a. for at sende alle sine medarbejdere gennem uddannelsesprogrammer, så de rustes til at forstå og løse kundernes behov og møde dem i øjenhøjde
Sahva A/S er Danmarks største leverandør af kropsbårne hjælpemidler til mennesker med nedsat mobilitet. Virksomheden har mere end 140 års erfaring og er førende inden for udvikling, design og produktion inden for kropsbårne hjælpemidler.
”Med en dyb indsigt i sine kunders behov, er René Engskov og Sahva hver dag med til at hjælpe kunderne med at forbedre deres livskvalitet. Hos Sahva får kunderne en unik oplevelse hos det samlede team af blandt andre fysioterapeuter, kliniske konsulenter og ortopædiske skomagere. De udgør hver især et vigtigt element i kundens oplevelse hos Sahva,” siger regionsdirektør i Nykredit, Axel U. Henriques.
Gennem uddannelsesprogrammer bliver René Engskovs medarbejdere rustet til at forstå og løse kundernes behov og møde dem i øjenhøjde. Alle medarbejdere skal være let tilgængelige på telefon, via hjemmesiden og på sociale platforme som Twitter og Facebook. De digitale medier anvendes aktivt sammen med de fysiske forretninger i salget og i kommunikationen med kunden.
”Hos Sahva er der et stort fokus på at hjælpe mennesker til et liv i bevægelse. René Engskov har formået at skabe et unikt team, som hjælper med at forbedre livskvaliteten hos deres kunder, og det slår positivt igennem på væksten. Han fortjener i den grad at blive hyldet for sit kundefokus samt sin indsats over for sine kunder,” siger Sigurd Schou Madsen, politisk konsulent i Dansk Erhverv.
Sahva modtog 'Årets Temapris 2016' i forbindelse med 'Årets Ejerleder 2016'.
Temaprisen er baseret på PwC’s CXO SMV Survey 2016, der viser, at kundefokusering og -tilfredshed topper listen over SMV’ernes vigtigste fokusområder i året.
De syv regionale vindere går videre til landskåringen, som finder sted den 10. november 2016 hos PwC, Strandvejen 44, 2900 Hellerup.
Temaprisen er baseret på PwC’s CXO SMV Survey 2016, der viser, at kundefokusering og -tilfredshed topper listen over SMV’ernes vigtigste fokusområder i året.
De syv regionale vindere går videre til landskåringen, som finder sted den 10. november 2016 hos PwC, Strandvejen 44, 2900 Hellerup.