Fakta om udbudet
Udbyder
Hjælpemidler til ældre
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Lemvig Kommune
Rådhusgade 2
Kontaktpunkt(er): Tolstrup og Hvilsted
Att: Per Tolstrup
7620 Lemvig
DANMARK
Mailadresse: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.lemvig.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.lemvig.dk/udbud
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Lemvig Kommune.
NUTS-kode DK041
33196100
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 30
2. Funktionalitet. Vægtning 40
3. Service. Vægtning 5
4. Design. Vægtning 10
5. Garanti. Vægtning 5
6. Tilbehør. Vægtning 10
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 56-097174 af 20.3.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: EU-udbud vedrørende projektindkøb af velfærdsteknologiDelaftale nr.: 3 - Betegnelse: Svingbar/flytbar vaskRopox A/S
Ringstedgade 221
4700 Næstved
DANMARK
Mailadresse: info@ropox.dk
Telefon: +45 55750500
Internetadresse: www.ropox.dk
Handicare A/S
Park Allé 289 G
2605 Brøndby
DANMARK
Mailadresse: info@handicare.dk
Telefon: +45 70224341
Internetadresse: www.handicare.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale 3, Svingbar/flytbar vask:
— pris (25 %)
— funktionalitet (45 %)
— service (5 %)
— design (10 %)
— garanti (5 %)
— tilbehør (10 %).
Delaftale 5, Antidecubitus-måleudstyr til madras og siddepude:
— pris (30 %)
— funktionalitet (45 %)
— service (15 %)
— garanti (10 %).
Det kan oplyses, at delaftale 1 og 4 er blevet annulleret, da der ikke er indkommet nogle konditionsmæssige tilbud. Disse delaftaler vil blive genudbudt.
Det kan oplyses, at delaftale 2 er blevet annulleret, da der ikke er indkommet nogen tilbud.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet For Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1 hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. beslutningens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregiverens prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk