23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 127-231882
Offentliggjort
06.07.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Esbjerg Kommune

Engangsbleer


Esbjerg Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Esbjerg Kommune
Torvegade 74
Kontaktpunkt(er): Louise Termansen
6700 Esbjerg
DANMARK

Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Vestre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50462812.aspx

I.2) Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Høring af udbudsmateriale på bleer til KomUdbud.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK03,DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
KomUdbud, repræsenteret ved Esbjerg Kommune, har i forbindelse med et kommende udbud på levering af bleer, valgt at lade udkastet til det revideret udbudsmateriale være genstand for en offentlig høring, hvor potentielle tilbudsgivere får mulighed for at kommentere på materialet. Formålet hermed er at sikre at Ordregivers ønsker matcher markedets kunnen.
KomUdbud opfordrer alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå høringsmaterialet og fremsende skriftlige kommentarer via Mercell, Kommunikation, samt evt. forslag til ændringer.
Tilbudsgiver bedes især have fokus på tilbudslisterne og kravspecifikation.
Alle indkomne høringssvar vil blive behandlet af tovholder for udbuddet, Esbjerg Kommune, der vil vurdere hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i materialet.
Fristen for indsendelse af svar er tirsdag d. 1.9.2015 kl. 12:00.
Materialet kan downloades her:
http://permalink.mercell.com/51971836.aspx
Kommentarer til materialet skal sendes igennem Kommunikationsmodulet i Mercell.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33751000, 33141621

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.8) Yderligere oplysninger:

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1Betegnelse: Voksenbleer
1) Kort beskrivelse:
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33751000, 33141621

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 2Betegnelse: Børnebleer
1) Kort beskrivelse:
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33751000, 33141621

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
1.7.2015

Send til en kollega

0.062