Fakta om udbudet
Røntgenapparatur
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Medicoteknik, Region Syddanmark
Skovvangen 2
Att: Søren Iversen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 30682464
Mailadresse: soeren.iversen@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionsyddanmark.dk
Del II: Kontraktens genstand
NUTS-kode DK03
33111000
Del IV: Procedure
Begrundelse for, at kontrakten tildeles uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (EUT):
Direktiv 2004/18/EF
1) Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
2) Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet.Med den til rådighed stående bevilling, har ordregiver alene set mulighed for — og indgået kontrakt med — Fujifilm Danmark A/S for den følgende leverance: — 1 stk. FDR D-EVO Suite røntgenløsning uden leje:— Varian letvægts røntgenrør med autokollimering og filtrering— Loftstativ — 65 kW højfrekvens røntgen generator— Lungestand FDR D-EVO II i 2 størrelser: — 1 stk. C43i, størrelse 43 x 43 — 1 stk. C24i, størrelse 24 x 30 — 1 stk. docking station til opladning og opbevaring.— 4 stk. DR1200 Batteri (E)— 1 stk. DR1200 Batterilader — 1 stk. Console Advance arbejdsstation — 1 stk. IPAD løsning også kaldet Remote Desktop. Pris: 1 250 000 DKK, option på røntgenleje tilbydes merpris: 90 000 DKK, samlet pris for det komplette system inkl. leje: 1 340 000 DKK. Priser er ekskl. moms.
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 135-249439 af 16.7.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 2112 Betegnelse: DR-multifunktionsrum, Aabenraa SygehusFujifilm Danmark A/S
Naverland 13-15
2600 Glostrup
DANMARK
Værdi: 1 340 000 DKK
Eksklusive moms
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der findes ikke et mæglingsorgan i Danmark
Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet, som ikke er omfattet af ovenstående, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: www.kfst.dk