23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 147-270674
Offentliggjort

Røntgenapparatur


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Medicoteknik, Region Syddanmark
Skovvangen 2
Att: Søren Iversen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 30682464
Mailadresse: soeren.iversen@rsyd.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionsyddanmark.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
DR-multifunktionsrum, Aabenraa Sygehus.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer

NUTS-kode DK03

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
DR-multifunktionsrum, Aabenraa Sygehus.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33111000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1)
Begrundelse for, at kontrakten tildeles uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (EUT):
Direktiv 2004/18/EF

1) Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF

2) Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende

Kontrakten er ikke omfattet af direktivet.
Med den til rådighed stående bevilling, har ordregiver alene set mulighed for — og indgået kontrakt med — Fujifilm Danmark A/S for den følgende leverance: — 1 stk. FDR D-EVO Suite røntgenløsning uden leje:— Varian letvægts røntgenrør med autokollimering og filtrering— Loftstativ — 65 kW højfrekvens røntgen generator— Lungestand FDR D-EVO II i 2 størrelser: — 1 stk. C43i, størrelse 43 x 43 — 1 stk. C24i, størrelse 24 x 30 — 1 stk. docking station til opladning og opbevaring.— 4 stk. DR1200 Batteri (E)— 1 stk. DR1200 Batterilader — 1 stk. Console Advance arbejdsstation — 1 stk. IPAD løsning også kaldet Remote Desktop. Pris: 1 250 000 DKK, option på røntgenleje tilbydes merpris: 90 000 DKK, samlet pris for det komplette system inkl. leje: 1 340 000 DKK. Priser er ekskl. moms.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2112
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 135-249439 af 16.7.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 2112 Betegnelse: DR-multifunktionsrum, Aabenraa Sygehus
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
28.7.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Fujifilm Danmark A/S
Naverland 13-15
2600 Glostrup
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 1 340 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der findes ikke et mæglingsorgan i Danmark

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagefrister fremgår af Håndhævelseslovens § 7:
Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet, som ikke er omfattet af ovenstående, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.7.2015

Send til en kollega

0.047