23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 193-349630
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Aabenraa Kommune
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
DANMARK
Telefon: +45 73767073
Mailadresse: gbl@aabenraa.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.aabenraa.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Levering af kompressionsstrømper til Sydjysk Udbuds Samarbejde.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aabenraa Kommune og Tønder Kommune, der henhører under Sydjysk Udbuds Samarbejde.

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Levering af kompressionsstrømper der er bevilget til borgere i kommunerne under Sydjysk Udbuds Samarbejde.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33000000, 33100000, 33140000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
15/4730
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 125-229005 af 2.7.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
14.9.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
DANMARK
Telefon: +45 36379200
Internetadresse: www.mediqdanmark.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
I udbuddet deltog følgende ordregivende myndigheder, der henhører under Sydjysk Udbuds Samarbejde:
Aabenraa Kommune, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa
Tønder Kommune, Kongevej 57 6270 Tønder.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
1.10.2015

Send til en kollega

0.047