Fakta om udbudet
Medicinske forbrugsmaterialer
Helsingør Kommune, Stengade 59, Att: Annbeth Zøllner, Helsingør 3000, DANMARK. E-post: azo11@helsingor.dk
(Tillägg till Europeiska unionens officiella tidnin, 6.10.2015, 2015/S 193-349394)
CPV: 33140000, 33141000
Medicinska förbrukningsartiklar
Engångsartiklar för icke-kemiskt medicinskt bruk och hematologiska förbrukningsartiklar
I stället för:
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
11.11.2015 (13:00)
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Til:
10.5.2016
Skall det stå:IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
18.11.2015 (13:00)
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Til:
17.5.2016
Övriga ytterligare upplysningar
Upplysningar som ska rättas eller läggas till i motsvarande anbudshandlingar.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
Der er ændret i følgende dokumenter, som følge af besvarelsen af spørgsmål:
Bilag 2: Kravspecifikationen (nu version 5).
Alle ændringer er markeret med gult og/eller rød skrift.
Der er foretaget ændringer i følgende dokumenter:
Udbudsbetingelser (nu version 3) — ændringer er markeret med gult.
*NB: Tilbudsfristen er forlænget til onsdag den 18.11.2015, kl. 13.00, og fristen for besvarelse af spørgsmål er forlænget til onsdag den 11.11.2015.