23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 030-077575
Offentliggjort
11.02.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Frederikshavn Kommune

Vindere

Levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser til Vesthimmerlands Kommune

(08.08.2022)
Carelink A/S
Alsvej 21
8940 Randers

Levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser til Frederikshavn Kommune

(08.08.2022)
CareLink A/S
Alsvej 21 8940
8940 Randers

Levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser til Morsø Kommune

(08.08.2022)
Thy Sygepleje Vikarbureau
Ashøjvej 15
7760 Hurup

Udbud på levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser


Frederikshavn Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederikshavn Kommune
CVR-nummer: 29189498
Postadresse: Rådhus Allé 100
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9900
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Haugaard Andersen
E-mail: hhan@frederikshavn.dk
Telefon: +45 98458620
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikshavn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://frederikshavn.dk/erhverv/leveradoer/aktuelle-udbud/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederikshavn Kommune
CVR-nummer: 29189498
Postadresse: Rådhus Allé 100
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9900
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Haugaard Andersen
E-mail: hhan@frederikshavn.dk
Telefon: +45 98458620
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikshavn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://frederikshavn.dk/erhverv/leveradoer/aktuelle-udbud/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederikshavn Kommune
CVR-nummer: 29189498
Postadresse: Rådhus Allé 100
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9900
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Haugaard Andersen
E-mail: hhan@frederikshavn.dk
Telefon: +45 98458620
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikshavn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://frederikshavn.dk/erhverv/leveradoer/aktuelle-udbud/
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://frederikshavn.dk/erhverv/leveradoer/aktuelle-udbud/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=dasyvrrytw
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud på levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser

Sagsnr.: EMN-2021-04344
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud på levering af sundhedsfaglig og pædagogiske vikarydelser i Frederikshavn, Vesthimmerland og Morsø Kommuner

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 168 513 088.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 3
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud på levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser i Frederikshavn Kommune

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Frederikshavn Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud på levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser i Frederikshavn Kommune

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 80 900 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud på levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser i Vesthimmerlands Kommune

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Vesthimmerlands Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud på levering af sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser i Vesthimmerlands Kommune

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 79 600 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud på levering af Sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser i Morsø Kommune

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Morsø Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud på levering af Sundhedsfaglige og pædagogiske vikarydelser i Morsø Kommune

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 100 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiver skal vedlægge de nedenstående krævede oplysninger til sit tilbud.

Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal dokumentationen vedlægges for hver deltager i konsortiet. Det er konsortiets samlede egnethed, der vurderes.

Den nedenfor angivne dokumentation danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt tilbudsgiver er egnet til at løfte den udbudte opgave. Ordregiver er berettiget til, at anmode tilbudsgiver om at dokumenterer oplysningerne jf. udbudsloven § 159.

Økonomisk og finansiel formåen

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

Tilbudsgiver skal vedlægge tilbuddet den som bilag 6 vedlagte Soliditetserklæring.

Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i mindst 2 af de seneste 3 regnskabsår.

Tilbudsgiver skal vedlægge en kopi af en gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10.000.000 kr.

Tilbudsgiver skal vedlægge en udfyldt Tro- og loveerklæring jf. bilag

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Rammeaftale vil blive tildelt de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Det anførte delaftaler evalueres individuelt og i henhold til følgende under-kriterier:

Følgende underkriterier anvendes ved tilbudsvurderingen:

Underkriterier Vægtning

1. Pris 60%

2. Service og leveringstid 20%

3. Kvalitet og funktionalitet 20%

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 15/03/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud, Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Jura og Udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/02/2022

Send til en kollega

0.063