23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 232-421718
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Lægemidler


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Amgros I/S
Dampfærgevej 22
Att: Flemming Sonne
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 88713000
Mailadresse: udbud@amgros.dk
Fax: +45 88713008

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.amgros.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Amgros 2016 — 1.12.a.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Leveringssted er den af Amgros på bestillingen angivne adresse (sygehusapotek eller tilknyttede lokationer).

NUTS-kode DK0

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Sygehusapotekerne i de enkelte regioner kan foretage indkøb i henhold til de rammekontrakter, der indgås vedrørende de lægemidler (udbudsnumre), som er udbudt med henblik på at forsyne den pågældende region. Rammekontrakter indgås uden købepligt, og sygehusapotekerne i regionerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros' rammekontrakter.
Med henblik på at forsyne regionerne har Amgros ved den i pkt. IV.3.2) nævnte udbudsbekendtgørelse udbudt rammekontrakter vedrørende indkøb af lægemidler. Lægemidlerne er udbudt under en række udbudsnumre, der anses for selvstændige delaftaler.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33600000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 22 600 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 159-292038 af 19.8.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: Amgros 2016 — 1.12.a, udbudsnummer: 4, 7, Offentligt udbud.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

AstraZeneca A/S
Arne Jacobsens Allé 13
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Betegnelse: Amgros 2016 — 1.12.a, udbudsnummer: 5, 6, Offentligt udbud.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Mylan Hospital AS
Sørkedalsveien 10 B
0369 Oslo

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 3 Betegnelse: Amgros 2016 — 1.12.a, udbudsnummer: 3, Offentligt udbud.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Abcur AB
P.O. 1452
SE-251 14 Helsingborg
SVERIGE

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 4 Betegnelse: Amgros 2016 — 1.12.a, udbudsnummer: 10, 11, 12, 14, 15, Offentligt udbud.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Takeda Pharma A/S
Dybendal Alle 10
4000 Roskilde
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 5 Betegnelse: Amgros 2016 — 1.12.a, udbudsnummer: 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, Offentligt udbud.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Fresenius Kabi
Islands Brygge 57
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Denne bekendtgørelse omfatter en række udbudsnumre (separate delaftaler) offentliggjort under den i pkt. IV.3.2) nævnte udbudsbekendtgørelse.
Under det offentlige udbud blev der modtaget i alt 28 tilbud for samtlige udbudsnumre.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 12 måneder efter, at ordregiveren har indgået rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne med senere ændringer.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26.11.2015

Send til en kollega

0.078