23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 086-151938
Offentliggjort
03.05.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Ringsted Kommune

Vindere

Levering af personlig pleje og praktisk hjælp til borgere på frit-valgsområdet

(09.07.2016)
Aleris A/S
2860 Søborg

Levering af personlig pleje og praktisk hjælp til borgere på frit-valgsområdet


Ringsted Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Ringsted Kommune
Sct. Bendtsgade 1
Ringsted
4100
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ringsted.dk

I.1) Navn og adresser
Sorø Kommune
Rådhusvej 8
Sorø
4180
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.soroe.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://ringsted.dk/erhverv/bliv-leverandoer/igangvaerende-udbud
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Advokat Henrik Holtse
Ny Østergade 3
København
1101
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.aumento.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Aumento Advokatkontor
Ny Østergade 3
København
1101
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.aumento.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Levering af personlig pleje og praktisk hjælp til borgere på frit-valgsområdet.

 

Sagsnr.: 25151
II.1.2) Hoved-CPV-kode
98513310
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet og kontrakten omfatter følgende ydelser:

— Personlig pleje og hjælp, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 1

— Praktisk bistand, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 2

— Afløsning i hjemmet, jf. Serviceloven § 84, stk. 1

— Delegerede sygeplejeydelser, jf. Sundhedsloven § 138

— Rehabilitering, jf. Serviceloven § 83a

— Delegerede træningsydelser, jf. Serviceloven § 86.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85141210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet gennemføres derfor efter reglerne i Udbudsloven afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 36
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Kontraktens ordinære varighed er 3 år med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år, dvs. den maksimale kontraktperiode er 5 år.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Tilbudsgiver skal underskrive og fremsende en tro og love-erklæring vedr. følgende forhold:

— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. udbudsloven § 135, stk. 3 og Udelukkelsesgrundene i udbudsloven § 135, stk. 1 og 137, stk. 1

— Social ansvarlighed.

Tilbudsgiver skal fremsende revisorattesterede oplysninger om tilbudsgivers økonomiske nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår i form af:

— Resultat

— Total omsætning

— Omsætning inden for pleje og praktisk hjælp.

Mindstekrav:

— at virksomheden over de seneste 2 regnskabsår har haft et positivt resultat

— at virksomhedens totale omsætning i de seneste 2 regnskabsår har været mindst 10 000 000 DKK, heraf mindst 7 500 000 relateret til pleje og praktisk hjælp.

Tilbudsgiver skal fremsende referenceliste og oplysninger om fordeling af medarbejdere på uddannelseskategorier.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: http://www.kfst.dk
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

 

Tildelingen af opgaven sker ud fra kriteriet »laveste pris«.

Evalueringsprisen fremkommer ved at sammenholde tilbudsgivers timepris for de enkelte ydelser med den vægtning, hvormed de indgår i evalueringen, jf. udbudsbetingelser.

 

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 30/05/2016
Tidspunkt: 14:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/04/2016

Send til en kollega

0.031