Fakta om udbudet
Udbyder
Ringsted Kommune
Vindere
Levering af personlig pleje og praktisk hjælp til borgere på frit-valgsområdet
(09.07.2016)
Aleris A/S
2860 Søborg
Levering af personlig pleje og praktisk hjælp til borgere på frit-valgsområdet
Ringsted Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Sct. Bendtsgade 1
Ringsted
4100
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ringsted.dk
Rådhusvej 8
Sorø
4180
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.soroe.dk
Ny Østergade 3
København
1101
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aumento.dk
Ny Østergade 3
København
1101
DANMARK
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aumento.dk
Del II: Genstand
Levering af personlig pleje og praktisk hjælp til borgere på frit-valgsområdet.
Udbuddet og kontrakten omfatter følgende ydelser:
— Personlig pleje og hjælp, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 1
— Praktisk bistand, jf. Serviceloven § 83, stk. 1, nr. 2
— Afløsning i hjemmet, jf. Serviceloven § 84, stk. 1
— Delegerede sygeplejeydelser, jf. Sundhedsloven § 138
— Rehabilitering, jf. Serviceloven § 83a
— Delegerede træningsydelser, jf. Serviceloven § 86.
Udbuddet gennemføres derfor efter reglerne i Udbudsloven afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien.
Kontraktens ordinære varighed er 3 år med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år, dvs. den maksimale kontraktperiode er 5 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal underskrive og fremsende en tro og love-erklæring vedr. følgende forhold:
— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. udbudsloven § 135, stk. 3 og Udelukkelsesgrundene i udbudsloven § 135, stk. 1 og 137, stk. 1
— Social ansvarlighed.
Tilbudsgiver skal fremsende revisorattesterede oplysninger om tilbudsgivers økonomiske nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår i form af:
— Resultat
— Total omsætning
— Omsætning inden for pleje og praktisk hjælp.
Mindstekrav:
— at virksomheden over de seneste 2 regnskabsår har haft et positivt resultat
— at virksomhedens totale omsætning i de seneste 2 regnskabsår har været mindst 10 000 000 DKK, heraf mindst 7 500 000 relateret til pleje og praktisk hjælp.
Tilbudsgiver skal fremsende referenceliste og oplysninger om fordeling af medarbejdere på uddannelseskategorier.
Del IV: Procedure
Tildelingen af opgaven sker ud fra kriteriet »laveste pris«.
Evalueringsprisen fremkommer ved at sammenholde tilbudsgivers timepris for de enkelte ydelser med den vægtning, hvormed de indgår i evalueringen, jf. udbudsbetingelser.
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Internetadresse:http://www.kfst.dk