23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 125-398792
Offentliggjort
03.07.2023

Udbyder

Region Midtjylland

Vindere

Private vaccinationscentre - Region Nordjylland

(27.10.2023)
Medicals ApS
2920 Charlottenlund

Private vaccinationscentre - Region Nordjylland

(27.10.2023)
Medicals ApS
2920 Charlottenlund ApS

Private vaccinationscentre - Region Nordjylland

(27.10.2023)
Medicals Aps
2920 Charlottenlund

Private vaccinationscentre


Region Midtjylland

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Oluf Palmes Allé 15
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Hundebøll Nielsen
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alléen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: susanne.hundeboll.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=371732&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=371732&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Private vaccinationscentre

Sagsnr.: 1-23-4-72-29-23
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Sundhedsstyrelsen har planlagt et booster-vaccinationsprogram mod covid-19 i efteråret/vinteren 2023/2024. Vaccination mod covid-19 tilbydes til samme målgruppe, som også tilbydes den årlige vaccination mod influenza, dog med undtagelse af børn i alderen 2 til 6 år. Målgruppen udgør ca. 2 millioner borgere.

Vaccination mod covid-19 og influenza forankres i regionerne, og Sundhedsstyrelsen har lagt op til en organisering med en struktur med faste vaccinesteder i byer med høj befolkningstæthed (centrale vaccinationssteder) og mindre, let tilgængelige vaccinationssteder i områder med lavere befolkningstæthed (decentrale vaccinationssteder). Nærværende udbud omfatter udelukkende decentrale vaccinationssteder.

Udbuddet er opdelt i 5 delaftaler, hvor tilbudsgiveren ved afgivelse af sit tilbud automatisk afgiver tilbud på alle 5 delaftaler.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Private vaccinationscentre - Region Nordjylland

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af vaccination mod influenza og COVID-19 til en nærmere fastsat målgruppe i privat regi.

De udbudte delkontrakter indebærer ikke en forpligtelse for Ordregiverne til at aftage et bestemt antal vaccinationer (dagligt eller i alt), men delkontrakterne giver hver Ordregiver ret til at indkøbe vaccinationer efterhånden som et konkret behov opstår.

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/10/2023
Slut: 15/01/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 30 dage. Forlængelsen ligger udover kontraktens varig i ovenstående pkt. II.2.7).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Private vaccinationscentre - Region Midtjylland

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af vaccination mod influenza og COVID-19 til en nærmere fastsat målgruppe i privat regi.

De udbudte delkontrakter indebærer ikke en forpligtelse for Ordregiverne til at aftage et bestemt antal vaccinationer (dagligt eller i alt), men delkontrakterne giver hver Ordregiver ret til at indkøbe vaccinationer efterhånden som et konkret behov opstår.

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/10/2023
Slut: 15/01/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 30 dage. Forlængelsen ligger udover kontraktens varig i ovenstående pkt. II.2.7).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Private vaccinationscentre - Region Syddanmark

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af vaccination mod influenza og COVID-19 til en nærmere fastsat målgruppe i privat regi.

De udbudte delkontrakter indebærer ikke en forpligtelse for Ordregiverne til at aftage et bestemt antal vaccinationer (dagligt eller i alt), men delkontrakterne giver hver Ordregiver ret til at indkøbe vaccinationer efterhånden som et konkret behov opstår.

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/10/2023
Slut: 15/01/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 30 dage. Forlængelsen ligger udover kontraktens varig i ovenstående pkt. II.2.7).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Private vaccinationscentre - Region Sjælland

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af vaccination mod influenza og COVID-19 til en nærmere fastsat målgruppe i privat regi.

De udbudte delkontrakter indebærer ikke en forpligtelse for Ordregiverne til at aftage et bestemt antal vaccinationer (dagligt eller i alt), men delkontrakterne giver hver Ordregiver ret til at indkøbe vaccinationer efterhånden som et konkret behov opstår.

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/10/2023
Slut: 15/01/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 30 dage. Forlængelsen ligger udover kontraktens varig i ovenstående pkt. II.2.7).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Private vaccinationscentre - Region Hovedstaden

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af vaccination mod influenza og COVID-19 til en nærmere fastsat målgruppe i privat regi.

De udbudte delkontrakter indebærer ikke en forpligtelse for Ordregiverne til at aftage et bestemt antal vaccinationer (dagligt eller i alt), men delkontrakterne giver hver Ordregiver ret til at indkøbe vaccinationer efterhånden som et konkret behov opstår.

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/10/2023
Slut: 15/01/2024
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 30 dage. Forlængelsen ligger udover kontraktens varig i ovenstående pkt. II.2.7).

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier: Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:

• § 137, stk. 1, nr. 1, § 137, stk. 1, nr. 2 og § 137, stk. 1, nr. 3. Se udbudsbetingelsernes pkt. 6.2 for nærmere beskrivelse.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

- Arbejdsklausul

- Socialklausul

- Straffeattester

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet "Pris", hvor prisen for én vaccination vægter med 10 % og prisen for to vaccinationer ved samme konsultation vægter med 90%.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 21/08/2023
Tidspunkt: 10:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcingsystem,

CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades

via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation

vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com

Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet.

Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:

• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det

arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.

• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.

• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.

Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/06/2023

Send til en kollega

0.047