Fakta om udbudet
Udbyder
SKAT
Vindere
Rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling
(13.10.2016)
Mannaz A/S
Kogle Allé 1
2970 Hørsholm
Rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling
(13.10.2016)
Summit Consulting A/S
Lyngsø Allé 3
2970 Hørsholm
Rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling
(13.10.2016)
Resonans A/S
Hauser Plads 32, 2. sal
1127 København K
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 21-06-2016
Time: 10:00
Læses:
Dato: 04-07-2016
Time: 10:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 21-06-2016
Time: 10:00
Læses:
Dato: 04-07-2016
Time: 10:00
Rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling
SKAT
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
DANMARK
Kontaktperson: Pia Arildsen
Telefon: +45 72375970
E-mail: Pia.Arildsen@Skat.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.skat.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/skat.asp
Del II: Genstand
Rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling.
Ordregiver udbyder en rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling, som
har til formål at bidrage til en effektiv realisering af ordregivers strategi samtidig
med at uudnyttet potentiale udfoldes og fører til værdiskabelse hos talentet,
ordregiver og dennes kunder. Ordregiver ønsker at indgå en rammeaftale med
tre leverandører. Leverandørerne vil være sideordnede og ingen vil
således have forrang frem for andre.
Leverandøren forventes bidrage til:
— Udvikling af koncept om strategisk forankret talentudvikling
— Udvikling af talentforløb med afsæt i strategiske opgaver/ projekter hos
ordregiver
— Planlægning og gennemførelse af talentforløb (workshops, coaching, test
mv.)
— Projektstyring og koordinering
— Evaluering og opfølgning på de iværksatte tiltag
Den første opgave, som skal gennemføres under rammeaftalen, er »Gennemførelse af to strategiske talentudviklingsforløb i SKAT«.
Ordregiver udbyder en 3-årig rammeaftale om konsulentbistand til talentudvikling, som har til formål at bidrage til en effektiv realisering af Ordregivers strategi samtidig med, at uudnyttet potentiale udfoldes og fører til værdiskabelse hos talentet, Ordregiver og dennes kunder.
Leverandøren forventes blandt andet at forestå og bidrage til:
— Udvikling af koncept om strategisk forankret talentudvikling
— Udvikling af talentforløb med afsæt i strategiske opgaver/projekter hos Ordregiver
— Planlægning og gennemførelse af talentforløb (workshops, coaching, test mv.)
— Projektstyring og koordinering
— Evaluering og opfølgning på de iværksatte tiltag.
Ovennævnte opgaver skal gennemføres i tæt samarbejde med Ordregivers medarbejdere.
Ordregiver har i 2015 gennemført et pilotprojekt i strategisk talentudvikling, jf. Bilag 1B.
Ordregiver ønsker at indgå en rammeaftale med tre leverandører, forudsat at Ordregiver modtager et tilstrækkeligt antal konditionsmæssige tilbud. Leverandørerne vil være sideordnede og ingen vil således have forrang frem for andre.
Den første opgave, som skal gennemføres under rammeaftalen, er »Gennemførelse af to strategiske talentudviklingsforløb i SKAT«: et for forretningstalenter (generalist/specialist) med 20 deltagere og ét for lederaspiranter med 10 deltagere (pilotprojekt). Opgaven vil blive anvendt som case i forbindelse med evaluering af tilbuddene.
Den leverandør, som afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, vil få tildelt den første opgave om gennemførelse af de 2 strategiske talentudviklingsforløb.
Rammeaftalen kan forlænges 1 gang med 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
SKAT, Brændgårvej 10, 7400 Herning.
Tilbudsgiver er ikke adgangsberettiget. Ordregiver åbner de indgivne tilbud efter udløbet af tilbudsfristen i overensstemmelse med udbudslovens § 94.
Del VI: Supplerende oplysninger
1) Tilbudsgiver skal udfylde det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) for at deltage i udbudsproceduren.
Der henvises til Konkurrence, — og Forbrugerstyrelsens vejledning om korrekt udfyldelse af formularen.
2) Ordregiver skal udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Loven kan findes på www.retsinformation.dk
3) Ordregiver vil endvidere udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis der er tale om, at Tilbudsgiver:
— er erklæret konkurs
— er under insolvens- eller likvidationsbehandling
— får sine aktiver administreret af en kurator eller af retten
— er under tvangsakkord
— har fået sin erhvervsvirksomhed indstillet eller
— er omfattet af en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemmehørende, jf. § 137, stk. 1, nr. 2.
4) Inden tildeling af rammeaftale, vil den Tilbudsgiver, som Ordregiver har besluttet at tildele rammeaftalen, skulle fremlægge dokumentation for så vidt angår udelukkelsesgrundene. Som bevis for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 kan fremlægges:
1) Et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde i § 135, stk. 1.
2) Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i de i § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 nævnte tilfælde. For så vidt angår danske tilbudsgivere, kan beviset bestå i en serviceattest. Serviceattester udstedes af Erhvervsstyrelsen.
Udsteder Tilbudsgivers land ikke de nævnte certifikater eller dokumenter, kan de erstattes af en erklæring under ed eller erklæring på tro og love i overensstemmelse med udbudslovens § 153, stk. 2.
Ordregiver kan ikke udelukke tilbudsgivere, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 135-137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at Tilbudsgiveren er pålidelig i henhold til udbudslovens § 138. Ordregiver tager forbehold om at iværksætte en sådan procedure om »selv-cleaning«, såfremt dette er relevant.
Baserer Tilbudsgiver sig på anden enheds formåen skal ovenstående bevis afgives af den økonomiske enhed, som Tilbudsgiver baserer sig på.
Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal ovenstående bevis fremsendes af samtlige virksomheder.
5) Ordregiver finder det uhensigtsmæssigt at opdele Rammeaftalen i flere Delaftaler. Årsagen til dette er, at det ville være nødvendigt at koordinere de forskellige ordremodtagere af delaftalerne, hvilket medfører en alvorlig risiko for, at den korrekte udførelse af Rammeaftalen elimineres.
Tilbud skal fremsendes via Ordregivers portal for elektronisk tilbudsafgivelse på EU-supply via følgende link: www.eu-supply.com/skat.asp Tilbud afgivet på anden måde vil ikke blive taget i betragtning. Det er muligt at stille uddybende spørgsmål til udbudsmaterialet. Eventuelle spørgsmål og svar vil blive offentliggjort via EU-supply. Interesserede opfordres til løbende at holde sig opdateret på hjemmesiden.
6) I kontraktvilkår om overholdelse af principperne i FN's Global Compact samt om Leverandørens medarbejdere findes i rammeaftalen.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 6 måneder efter, at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvis Ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk