23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 098-175302
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Egedal Kommune

Vindere

Udbud af levering af sundhedsfaglige vikarydelser (Light-regimet)

(28.09.2016)
Bemandingskompagniet A/S
København

Udbud af levering af sundhedsfaglige vikarydelser (Light-regimet)


Egedal Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
DANMARK
Kontaktperson: Maja Barnekov
Telefon: +45 72596260
E-mail: udbud@egekom.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/58829831.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/58829831.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/58829831.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af levering af sundhedsfaglige vikarydelser (Light-regimet).

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter bestilling og levering af sundhedsfaglige vikarydelser til Egedal Kommune.

Der indgås rammekontrakt med 1 leverandør, som vil blive eneleverandør, jf. dog udbudsmaterialets kapitel 2, rammekontrakten § 4.1 om leveringssikkerhed. Den vindende tilbudsgiver, er den, som tilbyder den bedste pris, jf. udbudsmaterialets bilag 5.

Rammekontrakten løber fra 1.9.2016 og udløber uden yderligere varsel den 31.8.2018. Kommunen har ret til en forlængelse i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

Der henvises til rammekontrakten i udbudsmaterialets kapitel 2 for nærmere vedrørende opgaven.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter bestilling og levering af sundhedsfaglige vikarydelser til Egedal Kommune.

Der indgås rammekontrakt med 1 leverandør, som vil blive eneleverandør, jf. dog udbudsmaterialets kapitel 2, rammekontrakten § 4.1 om leveringssikkerhed. Den vindende tilbudsgiver, er den, som tilbyder den bedste pris, jf. udbudsmaterialets bilag 5.

Rammekontrakten løber fra 1.9.2016 og udløber uden yderligere varsel den 31.8.2018. Kommunen har ret til en forlængelse i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

Der henvises til rammekontrakten i udbudsmaterialets kapitel 2 for nærmere vedrørende opgaven.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 11/07/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Rammekontrakten indeholder en arbejdsklausul.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/05/2016

Send til en kollega

0.109