23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 203-366703
Offentliggjort
20.10.2016
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Statens Serum Institut

Influenzavaccine til voksne til sæsonerne 2016/2017 og 2017/2018


Statens Serum Institut

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Statens Serum Institut
46837428
Artillerivej 5
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Birgit Neale
Telefon: +45 32683978
E-mail: nea@ssi.dk
Fax: +45 32683167
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ssi.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://www.ssi.dk/Service/OmSSI/Juridisk%20information/Indkoeb/SSIs%20indkoebsprofil.aspx

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: statsvirksomhed under Sundheds- og Ældreministeriet
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Influenzavaccine til voksne til sæsonerne 2016/2017 og 2017/2018.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33651660
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftale med 2 leverandører til indkøb af sæsoninfluenzavaccine til voksne. Den samlede mængde pr. sæson forventes at udgøre mellem 450 000 og 750 000 doser influenzavaccine. Den endelige ordrer for den pågældende sæson, der vil blive oplyst ultimo marts måned hvert år, vil blive fordelt med 60 %til den leverandør der har afgivet det bedste tilbud (leverandør nr. 1) på grundlag af tildelingskriteriet »bedsteforhold mellem pris og kvalitet« og 40 % til den leverandør der har afgivet det anden bedste bud (leverandør nr. 2) på grundlag af tildelingskriteriet »bedste forhold mellem pris og kvalitet« Kontrakterne gælder forsæsonen 2016/2017 og sæsonen 2017/2018 med mulighed for forlængelse 2 x 1 år (sæsonerne 2018/2019 og 2019/2020).Der skal leveres i henhold til tilbudt leveringsschedule i de pågældende sæsoner. Hver leverandør skal ved sit tilbud forpligte sig til at kunne levere op til 500 000 doser influenzavaccine til voksne pr. sæson.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 1.00 DKK / Højeste bud: 1.50 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes en rammeaftale med 2 leverandører til indkøb af sæsoninfluenzavaccine til voksne. Den samlede mængde pr. sæson forventes at udgøre mellem 450 000 og 750 000 doser influenzavaccine. Den endelige ordrer for den pågældende sæson, der vil blive oplyst ultimo marts måned hvert år, vil blive fordelt med 60 %til den leverandør der har afgivet det bedste tilbud (leverandør nr. 1) på grundlag af tildelingskriteriet »bedsteforhold mellem pris og kvalitet« og 40 % til den leverandør der har afgivet det anden bedste bud (leverandør nr. 2) på grundlag af tildelingskriteriet »bedste forhold mellem pris og kvalitet«.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 60
Omkostningskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 25
Omkostningskriterium - Navn: Leveringsplan / Vægtning: 15
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 096-171617
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
19/08/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
BGP Products ApS
36184779
Arne Jacobsens Allé 7
København S
2300
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1.00 EUR
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 EUR
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Influenzavaccine til voksne til sæsonerne 2016/2017 og 2017/2018

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
19/08/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Sanofi Pasteur MSD Denmark
Parallelvej 14
Kgs. Lyngby
2800
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291090
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/10/2016

Send til en kollega

0.062