Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Sundheds- og Omsorgsforvaltningen Center for Administrationen
Udbud af levering af indkøbsordning for visiterede borgere i Københavns Kommune
Københavns Kommune Sundheds- og Omsorgsforvaltningen Center for Administrationen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Center for Administration
København N
2200
Danmark
Kontaktperson: Flemming Hansen
Telefon: +45 51844024
E-mail: ei8f@suf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63299466.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63299466.aspx
Del II: Genstand
Udbud af levering af indkøbsordning for visiterede borgere i Københavns Kommune.
Udbuddet omfatter indkøbsordning til hjemmeboende borgere i Københavns Kommune visiteret efter servicelovens § 83. Opgaven består i: 1) Bestillingsfunktion via call-funktion og via internetbaseret løsning; 2) Levering af varer til borgerens hjem, herunder plukning, pakning og udbringning, samt 3) At sætte varer på plads i borgerens hjem. De nærmere krav til ydelsen er specificeret i bilag til udbudsbetingelserne.
Udbuddet omfatter indkøbsordning til hjemmeboende borgere, visiteret efter servicelovens § 83, jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.
Der indgås aftale med 2 leverandører, og da borgerne har frit valg mellem de valgte leverandører, er omfanget af ydelser efter kontrakten dels afhængig af, hvor mange borgere der efter kommunens kvalitetsstandarder er berettiget til en visitation til indkøbsordning, og dels af borgernes konkrete valg af leverandør. Aftalerne har en varighed på 4 år med forlængelse med op til yderligere 2 år.
Pr. 1.12.2016 er der knapt 2 300 hjemmeboende borgere, der er visiteret til indkøbsordning. Flertallet af borgere er ældre borgere, mens knapt 600 borgere er under 65 år.
Der afholdes informationsmøde den 12.12.2016 jf. udbudsbeskrivelsen afsnit 5.5.4.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk