23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 014-022354
Offentliggjort
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Patientovervågningssystem


Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland og Region Nordjylland
Skottenborg 26
Att: Jeanne Gauger
8800 Viborg
Danmark
Telefon: +45 78414541
Mailadresse: Jeanne.Gauger@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.udbud.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Patientmonitorering system.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbuddet vil inkludere patientmonitorer (herunder monitorer til intern transport), telemetri, centralmonitorering samt tilhørende trådløse netværksløsning.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33195000, 33195100

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Region Midtjylland inviterer leverandører af monitorer til dialog onsdag d. 3.2.2017 I
tidsrummet fra kl. 9-16, vil den enkelte leverandør have et møde med Indkøb og Medicoteknik for at præsentere deres produkter.

Tilmelding til Jeanne.gauger@stab.rm.dk seneste d. 30.1.2017 kl. 10. Mødet foregår på Olof Palmes Alle 15, 8200 Århus N.

VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18.1.2017

Send til en kollega

0.063