23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 038-069243
Offentliggjort
23.02.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Skanderborg Kommune

Vindere

Kontrakt vedrørende sundhedsklinik med behandlingstilbud og forebyggende indsatser til Skanderborg Kommune.

(02.06.2017)
Falck Healthcare A/S
Sydhavnsgade 18
2450 København SV

Opdateringer

Rettelse
(09.03.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 27-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 04-04-2017
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Ordregiver reducerer Hovedydelsens indhold jf. nedenfor. Reduktion sker under henvisning til Udbudsbetingelser og udkast til kontrakt, afsnit 1 »Indledning«, hvoraf fremgår: »Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.«
Ordregiver formulerer Hovedydelsen nu således:
»Hovedydelsen omfatter:
— 120 fysioterapibehandlinger om ugen i 47 uger (1 behandling = 30 min.), hvilket svarer til 5 640 fysioterapibehandlinger om året
— 30 kiropraktikbehandlinger om ugen i 47 uger (1 behandling = 15 min.), hvilket svarer til 1 410 kiropraktikbehandlinger om året
— 8 Holdundervisningsforløb om ugen i 40 uger (1 holdundervisning = 75 min. da forberedelse og afslutning er inkluderet), hvilket svarer til 400 antal timer om året«.

Rettelse
(23.03.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 04-04-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 18-04-2017
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Vedrørende dokumentet »Udbudsbetingelser og udkast til rammeaftale« s. 28: Afsnit 20 »Social klausul« i udkast til kontrakt udgår.
Derudover ændres timeantal til brug for evaluering af pris i Bilag 3 »Tilbudsliste« vedrørende »M. Tilkøb af yderligere behandlingstimer« for så vidt angår »Fysioterapi« og »Kiropraktik«.

Udbud på levering af sundhedsklinik med behandlingstilbud og forebyggende indsatser til Skanderborg Kommune


Skanderborg Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Skanderborg Kommune
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Lisette Hede Rosenstand
Telefon: +45 87947169
E-mail: lisette.hede.rosenstand@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.skanderborg.dk/udbud

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.skanderborg.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Skanderborg Kommune
29189633
Postboks 526
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Lisette Hede Rosenstand
Telefon: +45 87947169
E-mail: lisette.hede.rosenstand@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.skanderborg.dk/udbud

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud på levering af sundhedsklinik med behandlingstilbud og forebyggende indsatser til Skanderborg Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85142100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af Sundhedsklinik til Skanderborg Kommunes medarbejdere.

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (Bilag 3) og kravspecifikationen (Bilag 2), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den udbudte kontrakt har en løbetid på 3 år. Kontrakten kan forlænges i 2 gange 12 måneder.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85172000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Skanderborg Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af Sundhedsklinik til Skanderborg Kommunes medarbejdere. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.

Opgaven består af en hovedydelse (fysioterapi, herunder holdtræning og instruktion, kiropraktik samt administration af ordningen) samt optioner (temamøder, projektdeltagelse, lej en fysioterapeut for en dag, tilkøb af behandlingstimer, helbredstjek, Psykomotorisk terapi, zoneterapi, shockwave og ultralyd) derudover kan der afgives tilbud på optionen forebyggende kropsscreening.

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til tilbudslisten (Bilag 3) og kravspecifikationen (Bilag 2), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Den udbudte kontrakt har en løbetid på 3 år. Kontrakten kan forlænges i 2 gange 12 måneder.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 60
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiver skal udfylde og underskrive tro og love-erklæring om i hvilket omfang Tilbudsgiver har ubetalt gæld til det offentlige.

Tilbudsgiver skal — på tidspunktet for tilbuddets afgivelse — opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:

— Tilbudsgiver skal — i det seneste afsluttede årsregnskaber med revisorpåtegning — have en årlig omsætning svarende til budgetrammen for kontraktens Hovedydelse på 1 600 000 DKK ekskl. moms.

— Tilbudsgiver skal — i det seneste afsluttede årsregnskaber med revisorpåtegning — have positiv egenkapital.

Tilbudsgiver skal ved tilbudsafgivelse udfylde referenceliste med 3 referencer hvor Tilbudsgiver i løbet af de sidste 3 år har leveret ydelser der er sammenlignelige med de af udbuddet omfattede ydelser. Kontaktperson skal angives for hver enkelt reference.

Såfremt Tilbudsgiver ikke kan angive 3 referencer — eller referencer overhovedet — skal årsagen hertil anføres.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

De ansatte behandlere skal være autoriserede/uddannede — ex: autoriserede fysioterapeuter, autoriserede kiropraktorer, lægeeksaminerede massører og psykomotorisk terapeut mm.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde Ordregivers arbejdsklausul i henhold til ILO 94 i forbindelse med opfyldelse af kontrakten, jf. kontraktens pkt. 14. »Bod«, pkt. 18 »Etik« og pkt. 19 »Arbejdsklausul«. Ansatte hos Leverandøren og Leverandørens eventuelle underleverandører, skal under udførelsen af arbejdet for Skanderborg Kommune være sikret rettigheder, som ikke er mindre gunstige end dem, der følger af den overenskomst for tilsvarende arbejde, der er indgået mellem de mest repræsentative arbejdsmarkedsparter i Danmark.

Tilbudsgiver skal i forbindelse med kontraktens opfyldelse overholde social klausul om beskæftigelse af studerende i praktik fra Fysioterapiuddannelsen jf. kontraktens pkt. 20 »Social klausul«.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: http://www.kfst.dk/
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Kontrakt vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Pris (vægt 50 %),med følgende delkriterier:

— Pris på Hovedydelse (vægt 80 %)

— Pris på Optioner (vægt 20 %).

Kvalitet (vægt 50 %), med følgende delkriterier:

— Behandlingstilbud (vægt 50 %)

— Forebyggende indsatser (vægt 20 %)

— Samarbejde (vægt 10 %)

— Afrapportering (vægt 20 %).

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 27/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Hver tilbudsgiver kan alene afgive 1 tilbud. Ordregiver afgiver ikke kontrolbud. Tilbudsgivers omkostninger i forbindelse med afgivelse af tilbud er Ordregiver uvedkommende.

Tilbud skal være Ordregiver i hænde senest til tilbudsfristens udløb. Levering af tilbud kan ske på følgende måde:

Personlig aflevering:

Skanderborg Kommune

Skanderborg Fælled 1

8660 Skanderborg

Att.: Lisette Hede Rosenstand.

Forsendelse:

Skanderborg Kommune

Postboks 526

8660 Skanderborg

Att.: Lisette Hede Rosenstand.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske unions tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort jf. lov om Klagenævnet for Udbud (lbk nr. 593 af 2.6.2016) § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/02/2017

Send til en kollega

0.078