Fakta om udbudet
Udbyder
Amgros I/S
Udbud af batterier til høreapparater 2017
Amgros I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
14479880
Dampfærgevej 27-29, 1.
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: HAudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.amgros.dk
Kongens Væge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: HAudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: HAudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: HAudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: HAudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: HAudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Del II: Genstand
Udbud af batterier til høreapparater 2017.
Denne udbudsforretning vedrører indgåelse af en rammeaftale mellem de 5 danske Regioner og en leverandør af batterier til høreapparater.
Rammeaftalen giver Regionerne ret — men ikke pligt — til løbende hos Leverandøren at bestille batterier til høreapparater og øvrige batterier til hjælpeudstyr til høreapparaterne.
Formålet med rammeaftalen er, at Regionerne kan levere batterier til borgere behandlet med høreapparater, benforankrede høreapparater og Cochlear Implant apparater, samt at Regionerne kan levere øvrige batterier til hjælpeudstyr til høreapparaterne som f.eks. fjernbetjeninger.
Rammeaftalen er ikke-eksklusiv.
Amgros er et interessentskab med de fem regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af batterier til høreapparater, og rammeaftalen vil blive indgået mellem regionerne og den vindende tilbudsgiver. Amgros er ikke part i aftalen. Det samlede udbudsmateriale består — udover denne udbudsbekendtgørelse — af følgende:
— udbudsbetingelser
— udkast til rammeaftale om levering af batterier til høreapparater
— bilag 2 til rammeaftalen — prisliste/tilbudsliste, og
— det fælles europæiske udbudsdokument (xml-fil).
Det skønnes, at der under rammeaftalen i alt årligt vil skulle leveres ca. 22 600 000 stk. høreapparatbatterier (90 400 000 stk. over 4 år), hhv. fordelt på:
Batteritype 10 (PR70) (standard) 3 500 000 stk.
Batteritype 312 (PR41) (standard) 14 500 000 stk.
Batteritype 13 (PR48) (standard) 4 000 000 stk.
Batteritype 675 (PR44) (standard) 300 000 stk.
Batteritype 675 (PR44) (high drain) 300 000 stk.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af batterier til høreapparater 2017
42334219
Kongebakken 9
Smørum
2765
Danmark
NUTS-kode: DK013
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk