23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 059-109287
Offentliggjort
24.03.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Holter og R-Test Udstyr samt Døgnblodtryksmåler til Region Hovedstadens hospitaler


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
Danmark
Telefon: +45 38665815
E-mail: jens.jorn.arildskov@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Holter og R-Test Udstyr samt Døgnblodtryksmåler til Region Hovedstadens hospitaler.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33110000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Hovedstaden påregner inden for nogle få måneder at udbyde rammeaftale(r)/offentlig kontrakt(er) på levering af Holter og R-Test Udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen, samt Døgnblodtryksmåler til Region Hovedstadens hospitaler.

Region Hovedstaden ønsker derfor at orientere sig om mulighederne på markedet, hvorfor leverandører, der kan levere produkter, som overholder nedenstående minimumskrav (se pkt. II.2.4)), er velkomne til at komme og præsentere deres udstyr.

Arrangementet er planlagt til at finde sted torsdag d. 4.5.2017 (med tirsdag d. 9. maj som ekstra dag, hvis nødvendigt) og forventes afholdt på Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tilmelding og eventuelle spørgsmål sendes til strategisk indkøbskonsulent Jens Jørn Arildskov via mail jens.jorn.arildskov@regionh.dk

Tilmelding senest torsdag d. 20.4.2017 kl. 16:00.

Nærmere oplysninger vedrørende tid og sted fremsendes primo uge 17.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Holter og R-Test Udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33123210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Holter og R-Test Udstyr til kontinuerlig overvågning af hjerterytmen til Region Hovedstadens hospitaler.

Blandt de ufravigelige krav, der vil blive stillet, er:

1) Bærbart apparat der bruges til døgnregistrering af hjerterytmen

2) Apparatet skal kunne registrere hjerterytmen i mindst 48 timer ved 12 afledninger

3) Apparatet skal kunne registrere hjerterytmen i 7 timer ved 3 afledninger

4) Apparatet skal tilbyde et middleware/System til databehandling

5) System skal overholde krav i EU — Databeskyttelsesforordning (2016/679)

6) System skal kunne brugerstyres med nødvendige brugerroller fra centralt hold — AD (Active Directory)

7) System skal kunne integreres med HIS via HL7 V2

Leverandøren må også gerne præsentere kommende produkter, der opfylder ovennævnte krav, forudsat, at de markedsføres inden tilbudsfristen, ca. 1.10.2017.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Leverandører, der kan levere Holter- & R-Test udstyr såvel som Døgnblodtryksmåler skal præsentere disse i samme seance og vil følgelig få tildelt ekstra tid. Man skal derfor oplyse, om man har relevante produkter inden for begge kategorier i forbindelse med tilmeldingen.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Døgnblodtryksapparat til Region Hovedstadens hospitaler og institutioner

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33190000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Døgnblodtryksapparat til Region Hovedstadens hospitaler og institutioner.

Blandt de ufravigelige krav, der vil blive stillet, er:

1) Kontinuert måling af blodtryk i minimum 24 timer.

2) Fremvisning af tilhørende manchetter til apparatet.

Leverandøren må også gerne præsentere kommende produkter, der opfylder ovennævnte krav, forudsat, at de markedsføres inden tilbudsfristen, ca. 1.10.2017.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Leverandører, der kan levere Holter- & R-Test udstyr såvel som Døgnblodtryksmåler skal præsentere disse i samme seance og vil følgelig få tildelt ekstra tid. Man skal derfor oplyse, om man har relevante produkter inden for begge kategorier i forbindelse med tilmeldingen.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
20/08/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/03/2017

Send til en kollega

0.047