23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
29.03.2017
Udbudstype
Andre

Udbyder

Væksthus Hovedstadsregionen

3-timers workshop om online markedsføring med mulighed for efterfølgende 1-1 sparring


Væksthus Hovedstadsregionen

OpgavebeskrivelseVæksthus Hovedstadsregionen søger en samarbejdspartner, der kan afholde en 3-timers workshop om online markedsføring, som har til formål at kvalificere deltagernes online indsats. Der skal der være flere fokusområder i løsningen af opgaven. Opgaven skal dække 3 emner: Hjemmeside i flere sprog, søgeoptimering og tilstedeværelse på sociale medier. Derudover forventes det at tilbudsgiver har forståelse for udfordringer der opstår i forbindelse med at en virksomhed bevæger sig ud af Danmark.

På workshoppen vil der være ca. 10 deltagende virksomheder. Programmet for workshoppen skal lægge op til at de deltagende virksomheder kan vælge at arbejde i dybden med et af de 3 spor (hjemmeside i flere sprog, søgeoptimering og tilstedeværelse på sociale medier). Virksomhederne vil have valgt spor inden workshoppen afholdes. Sporet er valgt på baggrund af de udfordringer virksomheden står i lige nu. Derfor er det vigtigt at workshoppen tilrettelægges og afholdes således at virksomhederne vil komme til at arbejde med deres situation i relation til deres udfordringer med online tilstedeværelse. De deltagende virksomheder medbringer selv computer, som de arbejder fra. Målet er at når workshoppen er afsluttet, så har alle deltagende virksomheder arbejdet praktisk med deres tilstedeværelse på sociale medier eller med deres hjemmeside.

Derudover skal tilbuddet inkludere en særskilt pris for at afholde efterfølgende 1-1 sparring med de virksomheder, der har brug for det. Prisen for dette skal fremstå adskilt fra det øvrige tilbud, og angives som en timepris, således at workshoppen og den efterfølgende sparring kan betragtes som 2 opgaver, da det ikke forventes at alle virksomheder fortsætter med 1-1 sparring. Af samme grund er det vigtigt at prisen vises som ”pr. 1-1 sparring”. Der forventes sammenlagt omkring 10 timers sparring.

6. Opgavebeskrivelse: Samarbejdspartneren skal:
• Definere eventuelle krav til input før workshop kan forberedes af oplægsholder.
• Afholde samlet workshop på 3 timer på Bornholm i først halvdel af maj.
• Sikre at både sprogversionering, SEO og sociale medier bliver dækket.
• Facilitere workshoppen på en måde, hvor de enkelte virksomheder kommer til at arbejde praktisk med opgaven.
• Kunne afholde efterfølgende 1-1 sparring omkring emnet med de virksomheder, som har brug for dette.
• Udvikle det endelige program for workshoppen i samarbejde med projektlederen.
Annonceret29. marts 2017 17:15:00 CEST
Deadline13. april 2017 10:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeTjenesteydelser
UdbudsformAndet
CPV kode85312320
NUTS kodeDK
MyndighedstypeAndet

Dokumenter & materiale

Dokumenter> application/pdf

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
UdvælgelseskriterierI udvælgelsesfasen foretages en vurdering af den enkelte tilbudsgivers generelle egnethed til at varetage den efterspurgte opgave. Vurderingen vil blive foretaget på baggrund af nedenstående evalueringskriterier.
Evalueringskriterierne og vægtningen af disse er følgende:
• Pris: 40%
• Kvalitet: 60%
Kvalitet vil blive bedømt ud fra 5 følgende kriterier:
• Løsningsforslag
• Faglige kompetencer
• Personlige kompetencer
• Forståelse og erfaring med målgruppen
• Samarbejde og vidensdeling med Væksthus Hovedstadsregionen

Kontaktperson

NavnJessy Brughmans
Telefon+45 30108118
E-mailjbr@vhhr.dk

Ordregiver

NavnVæksthus Hovedstadsregionen
AdresseFruebjergvej 3
2100 København Ø
DK
Telefon+45 30108080
E-mailjbr@vhhr.dk
WWWwww.vhhr.dk

Send til en kollega

0.078