23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 078-151097
Offentliggjort
21.04.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Høje-Taastrup Kommune

Rammeaftale om vikarer til ældreområdet


Høje-Taastrup Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Høje-Taastrup Kommune
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591507
E-mail: nielsti@htk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68087685.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.htk.dk/

I.1) Navn og adresser
Albertslund Kommune
Albertslund
Danmark
E-mail: albertslund@albertslund.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/

I.1) Navn og adresser
Brøndby Kommune
Brøndby
Danmark
E-mail: brondby@brondby.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk

I.1) Navn og adresser
Dragør Kommune
Dragør
Danmark
E-mail: dragoer@dragoer.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk

I.1) Navn og adresser
Glostrup Kommune
Glostrup
Danmark
E-mail: glostrup.kommune@glostrup.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk

I.1) Navn og adresser
Ishøj Kommune
Ishøj
Danmark
E-mail: ishojkommune@ishoj.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ishoj.dk/

I.1) Navn og adresser
Rødovre Kommune
Rødovre
Danmark
E-mail: rk@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk

I.1) Navn og adresser
Vallensbæk Kommune
Vallensbæk
Danmark
E-mail: kommune@vallensbaek.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.vallensbaek.dk

I.1) Navn og adresser
Tårnby Kommune
Tårnby
Danmark
E-mail: kommunen@taarnby.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk

I.1) Navn og adresser
Hvidovre Kommune
Hvidovre
Danmark
E-mail: hvidovre@hvidovre.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/68087685.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/68087685.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om vikarer til ældreområdet.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79624000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved et fælles udbud udbyder kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk en rammeaftale om levering vikarydelser til ældreområdet. To parallelle rammeaftaler tildeles i prioriteret rækkefølge til en primær og sekundær leverandør af hensyn til forsyningssikkerheden.

Tryk her http://permalink.mercell.com/68087685.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85141210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet gennemføres efter reglerne i udbudslovens afsnit III om sociale og andre specifikke tjenesteydelser. Rammeaftalen vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse.

Ordregiverne opfordrer interesserede tilbudsgivere til at tilkendegive deres interesse i tildeling af rammeaftalen.

Interessetilkendegivelse skal afgives alene på grundlag af denne forhåndsmeddelelse. Yderligere materiale om dette udbud er ikke tilgængeligt på nuværende tidspunkt.

Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Anonymiserede svar fra ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Ekstra Info« efter at ordregiver har publiceret svar. Fanen »Ekstra Info« vises først når ordregiver har publiceret svar. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar.

Alle dokumenter til ordregiver skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden fristen udløber den 2.5.2017 og er omkostningsfrit for de interesserede.

Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00. Spørgsmål om tilkendegivelse af interesse skal stilles på fanen »Kommunikation« — »Ny besked« — så modtager ordregiver besked.

Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Frist for interessetilkendegivelse 2.5.2017. Udvalgte tilbudsgivere (3-5) modtager udbudsmateriale 13.5.2017 med tilbudsfrist 12.6.2017. Forhandlinger i perioden 22-26.6.2017. Indgåelse af kontrakt 3.7.2017. Driftsstart 1.9.2017. Ændringer i tidsplan forbeholdes.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 072-137808
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 02/05/2017
Tidspunkt: 23:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/04/2017

Send til en kollega

0.093