23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 082-158328
Offentliggjort
27.04.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af mobile operationslejer og udstyr


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Thomas Krægpøth
Telefon: +45 78414728
E-mail: Thomas.Kraegpoth@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af mobile operationslejer og udstyr.

Sagsnr.: 1-23-4-101-32-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33162100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Midtjylland udbyder på vegne af Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark mobile operationslejer og udstyr.

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Udbuddet er inddelt i 3 delkontrakter, der hver indgås med 1 leverandør.

Alle 3 delkontrakter indgås som 4-årige rammeaftaler.

Tildelingskriterium for Delkontrakt I og II: Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Tildelingskriterium for Delkontrakt III: Pris.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 10 500 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt I

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192230
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delkontrakt I:

Udbud af et mobilt operationsleje, lejemoduler (rygstøtte, lejeflader, hovedstøtter og benplader) og tilbehør (benholdere, breddeforøgere, armborde og nakkebøjler) til mobilt operationsleje samt vogn til opbevaring.

4-årig rammeaftale med 1 leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Tildelingskriterium: Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt II

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192230
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delkontrakt II:

Udbud af et mobilt operationsleje, lejemoduler (rygstøtte, lejeflader, hovedstøtter og benplader) og tilbehør (benholdere, breddeforøgere, armborde og nakkebøjler) til mobilt operationsleje samt vogn til opbevaring.

4-årig rammeaftale med 1 leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og funktionalitet / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Tildelingskriterium: Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt III

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192230
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delkontrakt III:

Udbud af et mobilt operationsleje, lejemoduler (rygstøtte, lejeflader, hovedstøtter og benplader) og tilbehør (benholdere, breddeforøgere, armborde og nakkebøjler) til mobilt operationsleje samt vogn til opbevaring.

4-årig rammeaftale med 1 leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 100
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Tildelingskriterium: Pris

Vigtigt: Det er en forudsætning for at afgive tilbud på Delkontrakt III, at tilbudsgiver har afgivet tilbud på enten Delkontrakt I og/eller Delkontrakt II.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 228-414889
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbudsmateriale: Overordnet mappe til alle 3 delkontrakter

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
15/03/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Maquet Danmark A/S
30915968
Industriparken 44 B
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 5 492 600.00 DKK / Højeste bud: 5 978 290.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delkontrakt I

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
15/03/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Simonsen & Weel A/S
13093032
Vejlegårdsvej 59
Vallensbæk Strand
2665
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 3 295 560.00 DKK / Højeste bud: 3 586 974.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delkontrakt II

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
31/03/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Simonsen & Weel
Vejlegårdsvej 59
Vallensbæk Strand
2665
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 1 730 320.00 DKK / Højeste bud: 1 912 165.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/04/2017

Send til en kollega

0.047