23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
20.06.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Frederiksberg Kommune

Prisindhentning på 27 udvalgte urologihjælpemidler til Frederiksberg, Gladsaxe, Rudersdal og Lyngby-Taarbæk kommuner


Frederiksberg Kommune

Opgavebeskrivelse
Frederiksberg Kommune gennemfører på vegne af kommunerne Frederiksberg, Gladsaxe, Rudersdal og Lyngby-Taarbæk hermed en prisindhentning på 27 udvalgte urologihjælpemidler for perioden 1. september 2017 til 30. april 2019.
Formålet med prisindhentningen er at skabe et grundlag for kommunernes fastsættelse af tilskud ved bevilling af disse urologihjælpemidler i henhold til Servicelovens § 112, stk. 3, sidste punktum, ved at sikre borgerne muligheden for at indkøbe hjælpemidlerne til den pågældende pris.
Tilbudsgivere, der deltager i prisindhentningen, forpligter sig således ved afgivelse af tilbud til i ovennævnte periode at sælge og levere de omfattede urologihjælpemidler til de tilbudte priser til de borgere i kommunerne, der på baggrund af en konkret, faglig vurdering måtte blive bevilget de pågældende produkter som det bedst egnede og billigste hjælpemiddel.
I medfør af fritvalgsordningen i Servicelovens § 112 kan borgeren frit vælge leverandør og er derfor ikke forpligtet til at foretage sit indkøb hos den vindende tilbudsgiver. Kommunerne vil imidlertid ved bevilling af de omfattede hjælpemidler oplyse borgeren om muligheden for at købe hjælpemidlet hos den vindende tilbudsgiver, og at indkøbet her kan ske uden egenbetaling. 
Da det er borgeren og ikke kommunerne, der foretager det enkelte indkøb af urologihjælpemidlerne, er prisindhentningen ikke omfattet af lov nr. 1564 af 15. december 2015 (Udbudsloven).
Kommunerne skønner, at der i den 20-måneders periode, som prisindhentningen dækker, vil være behov for indkøb af de af prisindhentningen omfattede produkter for ca. 5 mio. kr. i de fire kommuner tilsammen.
På grund af borgernes ret til frit leverandørvalg, ændringer i borgernes sammensætning og behov, samt øvrige faktorer, gøres dog opmærksom på, at den vindende tilbudsgiver ikke er garanteret en bestemt minimumsomsætning. 
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/70394496.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret20. juni 2017 09:37:32 CEST
Deadline7. juli 2017 12:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeVarekøb
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode33141200, 33140000
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://permalink.mercell.com/70394496.aspx

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierLaveste pris
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnAnne Ejby Strøm Sales
Telefon+45 28982056
E-mailansa06@frederiksberg.dk

Ordregiver

NavnFrederiksberg Kommune
AdresseSmallegade 1
2000 Frederiksberg
DK
Telefon+45 28982056
Fax+45 38212950
E-mailansa06@frederiksberg.dk
WWWhttp://www.frederiksberg.dk

Modtager af tilbud

NavnMercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbudhttp://permalink.mercell.com/70394496.aspx

Send til en kollega

0.078