23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 123-248775
Offentliggjort
30.06.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Udstyr og forbrugsartikler til CRRT


Region Hovedstaden

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Claus Jørgen Eskerod
Telefon: +45 38665809
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udstyr og forbrugsartikler til CRRT.

Sagsnr.: 1435
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33181000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver agter af afholde et udbud med henblik på standardisering af udstyr og forbrugsartikler til CCRT i Region Hovedstaden ultimo 2017 og afholder derfor møde, hvor potentielle tilbudsgiver vil få mulighed for at præsentere deres løsning(er) for ordregivers brugergruppe.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33181000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens Hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver agter af afholde et udbud med henblik på standardisering af udstyr og forbrugsartikler til CCRT i Region Hovedstaden ultimo 2017 og afholder derfor møde, hvor potentielle tilbudsgiver vil få mulighed for at præsentere deres løsning(er) for ordregivers brugergruppe.

Alene potentielle tilbudsgiver, der kan tilbyde løsning(er), der senest på det forventede tilbudstidspunkt kan opfylde minimumskravene i pkt. VI.3 vil få lejlighed til at præsentere deres løsning(er).

II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver foretager hermed en markedsafdækning. Arrangementet vil give hver deltager lejlighed til individuelt at præsentere deres løsning(er) for ordregivers brugergruppe hos Center for IMT, Borgervænget 7, København Ø, forventet tirsdag den 29.8.2017. Tilmelding og aftale af nærmere tidspunkt skal ske hos Claus Jørgen Eskerod, på claus.joergen.eskerod@regionh.dk.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/11/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Blandt de ufravigelige krav, der vil bilve stillet i udbuddet er:

1) Dialysemaskinerne skal kunne benyttes til CVVHD, CVH, CVHDF, SCUF og plasmaferese;

2) Dialysemaskinen skal kunne monitorere arterie- og veneblodtryk, blodpumpeflow/effektivt blodflow, TMP, dialysatflow, dialysattemperatur, behandlingstid, UF-rate og total UF og der skal kunne indstilles individuelle alarmgrænser for overnævnte parametre;

3) Dialysemaskinen skal kunne flyttes af én person og kunne låses, så den er immobil;

4) Behandlingsordination skal kunne overføres både manuelt og elektronisk (HL7) til maskinen;

5) DIalysemaksinen skal kunne opsamle behandlingsdata for den enkelte behandling og præsentere dem for Sundhedsplatformen (EPIC). Derudover må der ikke være krav til specifikke softwareløsninger;

6) Leverandøren skal have kapacitet til at levere uddannelse af 120 spl. og installation af 10 udstyr på én gang senest 1.4.2018.

Alene potentielle tilbudsgivere, der kan tilbyde løsning(er), der senest på det forventede tilbudstidspunkt kan opfylde ovennævnte krav vil få lejlighed til at præsentere deres løsning(er).

Samtidig med tilmelding skal der fremsendes brochurer/produktdatablade for det udstyr og forbrugsartikler, der ønskes præsenteret.

Tilmelding skal ske senest fredag, den 18.8.2017.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/06/2017

Send til en kollega

0.047