23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 069-152929
Offentliggjort
10.04.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Syddanmark

Kontrakt om levering af skulderimplantater og osteosyntese materialer


Region Syddanmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Ann Rasmussen
Telefon: +45 24990022
E-mail: Anr@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af skulderimplantater og osteosyntese materialer

Sagsnr.: Sagsnr.: 17/3806
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indkøb af skulderimplantater og osteosyntese materialer til sygehusene i Region Syddanmark. Indkøbet omfatter køb af implantater samt tilhørende instrumentarier, service og uddannelse af personalet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 102 368 901.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af Fraktur/Primær total anatomisk skulderalloplastik

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulderimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 120-150 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af følgende tilbudte procedurer/produkter:

- Resurfacing skulderalloplastikker,

- Stemless skulderalloplastikker.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 1 indgås der kontrakt med én leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af Reverse skulderalloplastik

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulderimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 70-100 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 2 indgås der kontrakt med én leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af total anatomisk albuealloplastik

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulderimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 15-20 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 3 indgås der kontrakt med én leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk kraveben skinne-skrue system

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulderimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 150-190 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 4 indgås der kontrakt med 2 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk humerus skinne-skrue system

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulderimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 120-140 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af følgende tilbudte procedurer/produkter:

- Anatomisk proksimalt humerus skinne-skrue system.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 5 indgås der kontrakt med 2 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af femur og tibia marvsøm

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 210-240 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af følgende tilbudte procedurer/produkter:

- Humerus marvsøm,

- Fleksibelt reamer system til marvsøm.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 6 indgås der kontrakt med 2 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af soft anker sutur til skulder og albue

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulder implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 250-300 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 7 indgås der kontrakt med 5 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af hard anker sutur til skulder og albue

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af skulder implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 200-250 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 8 indgås der kontrakt med 5 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af femur marvsøm - supplerende fiksation i collum/caput femois

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 490-540 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af følgende tilbudte procedurer/produkter:

- Fleksibelt reamer system til marvsøm.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 9 indgås der kontrakt med 2 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk hofteglideskrue system

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 390-420 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 10 indgås der kontrakt med 1 leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af solitære skruer/søm til hoftenær femurfraktur med intakt calcar

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 510-560 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 11 indgås der kontrakt med 2 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk periprostetisk og distal femur skinne og skrue system

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 80-110 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 12 indgås der kontrakt med 1 leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk tibia skinne og skruesystem

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 70-100 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af følgende tilbudte procedurer/produkter:

- Distalt tibia skinne og skrue system.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 13 indgås der kontrakt med 2 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk distal radius skinne og skrue system

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 690-740 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 14 indgås der kontrakt med 1 leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af kanylerede skruer

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 390-420 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 15 indgås der kontrakt med to leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af fleksibel marvsøm

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 130-160 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 16 indgås der kontrakt med én leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af small fragement skinne og skrue system

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 480-530 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 17 indgås der kontrakt med 1 leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af large fragement skinne og skrue system

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 90-120 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 18 indgås der kontrakt med 1 leverandør.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af ekstern temporær fiksering system

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 150-200 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 19 indgås der kontrakt med 4 leverandører.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af kirchner wires og cerclage wires

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af osteosyntese materialer med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.

Forventet antal patienter pr. år: 450-550 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 60
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

På delkontrakt 20 indgås der kontrakt med 1 leverandør.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 059-109385
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Kontrakt om levering af Fraktur/primær total anatomisk skulderalloplastik

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Kontrakt om levering af reverse skulderalloplastik

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 10 440 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Kontrakt om levering af total anatomisk albuealloplastik

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/10/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
LIMA Denmark
Nivå
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 800 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk kraveben skinne-skrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 867 380.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk humerus skinne-skrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 533 880.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 6
Delkontraktnr.: 6
Betegnelse:

Kontrakt om levering af femur og tibia marvsøm

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 095 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 7
Delkontraktnr.: 7
Betegnelse:

Kontrakt om levering af soft anker sutur til skulder og albue

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Arthrex Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
ConMed Denmark
Albertslund
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Zimmer Biomet
Albertslund
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 865 700.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 8
Delkontraktnr.: 8
Betegnelse:

Kontrakt om levering af hard anker sutur til skulder og albue

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Arthrex Denmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Smith & nephew
Hørsholm
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Zimmer Biomet
Albertslund
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 798 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 9
Delkontraktnr.: 9
Betegnelse:

Kontrakt om levering af femur marvsøm - supplerende fiksation i collum/caput femois

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 15 804 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 10
Delkontraktnr.: 10
Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk hofteglideskrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 638 250.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 11
Delkontraktnr.: 11
Betegnelse:

Kontrakt om levering af solitæreskruer/søm til hoftenær femurfraktur med intakt calcar

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 935 200.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 12
Delkontraktnr.: 12
Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk periprostetisk og distal femur skinne og skrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 321 800.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 13
Delkontraktnr.: 13
Betegnelse:

Kontrakt om levering af anatomisk tibia skinne og skruesystem

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 063 540.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 14
Delkontraktnr.: 14
Betegnelse:

Kontrakt om levering af anantomisk distal radius skinne og skrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 14 379 750.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 15
Delkontraktnr.: 15
Betegnelse:

Kontrakt om levering af kanylerede skruer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 499 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 16
Delkontraktnr.: 16
Betegnelse:

Kontrakt om levering af fleksibel marvsøm

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 080 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 17
Delkontraktnr.: 17
Betegnelse:

Kontrakt om levering af small fragement skinne og skrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 727 710.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 18
Delkontraktnr.: 18
Betegnelse:

Kontrakt om levering af large fragement skinne og skrue system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Johnson & Johnson
Birkerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 868 770.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 19
Delkontraktnr.: 19
Betegnelse:

Kontrakt om levering af ekstern temporær fiksering system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
11/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Stryker Danmark
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Swemac Osmedic
Niva
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 468 421.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 20
Delkontraktnr.: 20
Betegnelse:

Kontrakt om levering af kirchner wires og cerclage wires

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/09/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Fischer
Medical
Glostrup
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 182 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver skal - i ESPD - som en del af tilbuddet oplyse, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af følgende udelukkelsesgrunde:

ESPD del III A: Grunde vedrørende straffedomme (alle punkter/grunde i del III A finder anvendelse og skal udfyldes).

ESPD del III B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger (alle punkter/grunde i del III B finder anvendelse og skal udfyldes). Ordregiveren vil udelukke en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, Tilbudsgiver er etableret.

ESPD del III C: Grunde vedrørende insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelse af erhvervet:

- Konkurs,

- Insolvens,

- Tvangsakkord uden for konkurs,

- En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret,

- Aktiver, der administreres af en kurator,

- Erhvervsvirksomheden er indstillet,

- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning,

- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet,

- Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren,

- Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure,

- Skyldig i afgivelse af groft urigtige oplysninger til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,

- Ophævelse eller lignende sanktion,

- Skyldig i tilbageholdelse af sådanne oplysninger,

- Ude af stand til at fremsende den supplerende dokumentation, som der anmodes om Uretmæssigt påvirket ordregiverens beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give Tilbudsgiver uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling.

Se yderligere udbudsbetingelsernes pkt. 6.

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=REGIONSYDDK Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer man ind til en oversigt over ordregivers udbud. Der klikkes på det relevante udbud, og herefter ses udbudsmaterialet, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com.

Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via Spørgsmål og Svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne.

Tilbud skal affattes på dansk. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende kan endvidere fremsendes på engelsk. Eventuelle bilag omfattende operationsvejledninger, sortimentsoversigter, produktdatablade, brochuremateriale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk.

Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus - Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:https://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/04/2018

Send til en kollega

0.062