23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 076-133792
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Danmark-Aalborg: Pacemaker 2015/S 076-133792


Danmark-Aalborg: Pacemaker

2015/S 076-133792

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland, Koncern Økonomi, Indkøbskontoret
Niels Bohrs Vej 30
Birgitte Fjeldgaard
9220 Aalborg Ø
DANMARK
+45 97648473

+45 98156364

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.rn.dk

I.2)Type ordregivende myndighed

Regionalt eller lokalt kontor

I.3)Hovedaktivitet

Sundhed

I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Betegnelse for kontrakten

Pacemaker BIV og LV elektroder.

II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

NUTS-kode DK050

II.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Indkøb af Pacemakere BIV og LV elektroder til Region Nordjyllands enheder.

II.1.5)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33182210, 33182240, 33100000, 33140000, 33141000

II.1.6)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2)Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure

Offentlig

IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Økonomi. Vægtning 55

2. Kvalitet. Vægtning 45

IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

U050067bfj15

IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 234-411676 af 4.12.2014

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: Pacemaker BIV og LV elektroder

Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Pacemaker BIV

V.1)Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

1.3.2015

V.2)Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 2

V.3)Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

ViCare Medical A/S
DANMARK

V.4)Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)Oplysninger om underentreprise

Kontrakt nr.: Pacemaker BIV og LV elektroder

Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: LV Elektroder

V.1)Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

1.3.2015

V.2)Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 4

V.3)Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

ViCare Medical A/S, St. Jude Medical A/S, Medtronic Danmark A/S, Biotronik ApS
DANMARK

V.4)Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om EU-midler
VI.2)Yderligere oplysninger:
VI.3)Klageprocedurer
VI.3.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK

+45 35291000

VI.3.2)Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): EU-Udbud:

En klage over ikke at være blevet prækvlaificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiveres underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.

Andre klager skal være modtaget i klagenævnet "Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregivere har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt

Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller

Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hver der er tale om en rammeaftale.

Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens §4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgårende offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.3.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715100

VI.4)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

15.4.2015

Send til en kollega

0.062