23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 079-139681
Offentliggjort
23.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden, Koncern Indkøb

Vindere

(23.04.2015)
Se teksten.

Sutur


Region Hovedstaden, Koncern Indkøb

Danmark-Hillerød: Clips, suturer og ligaturer

2015/S 079-139681

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Hovedstaden, Koncern Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Strategisk Indkøbskonsulent Damir Memic
3400 Hillerød
DANMARK
+45 38665831

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Sundhed

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Sutur.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

NUTS-kode

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Sutur opdelt på 6 delaftaler. De 6 delaftaler er opdelt på følgende måde: Ikke absorberbar monofil sutur afmaterialet polyamide eller lignende materiale, ikke absorberbar monofil sutur af materialet polyprolene ellerlignende materiale, ikke absorberbar multifil sutur (eks. materiale polyeste og silke), absorberbar monofil sutur,absorberbar multifil sutur og knudefri sutur.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141120, 33141121

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Pris. Vægtning 50

2. Kvalitet og Funktionaliet. Vægtning 50

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Vejledende forhåndsmeddelelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 121-214870 af 27.6.2014

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 192-338696 af 7.10.2014

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Ikke absorberbar monofil sutur — (Polyamide eller lign.)

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

5.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Johnson&Johnson MD&D, filial af Janssen Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakt nr.: 2Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Ikke absorberbar monofil sutur — (Polyprolene eller lign.)

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

5.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Covidien Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 7, 5 sal
2400 København S
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakt nr.: 2Delaftale nr.: 3 - Betegnelse: Ikke absorberbar multifil sutur

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

5.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Covidien Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 7, 5 sal
2400 København S
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakt nr.: 3Delaftale nr.: 4 - Betegnelse: Absorberbar monofil sutur

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

5.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3 sal
2200 Frederiksberg
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 5 - Betegnelse: Absorberbar multifil sutur

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

5.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 3

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Johnson&Johnson MD&D, filial af Janssen Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakt nr.: 2Delaftale nr.: 6 - Betegnelse: Knudefri sutur med 1 eller 2 nåle

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

5.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 1

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Covidien Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 7, 5 sal
2400 København S
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø,
DANMARK
+45 35291000
www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over Ordregivers beslutning om, at Ordregiveren har indgået kontrakt med den i pkt. V.3) nævnte leverandør skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov omhåndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk
+45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

20.4.2015

Send til en kollega

0.062