23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 080-141252
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Ortopædiske implantater


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland, Indkøbskontoret
Niels Bohrs Vej 30
Att: Mads V. Andersen
9220 Aalborg Ø
DANMARK
Telefon: +45 97648547
Mailadresse: madvea@rn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.rn.dk/Om-Region-Nordjylland/Licitationer-og-udbud

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udbud af skulderimplantater.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer

NUTS-kode DK050

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbud af skulderimplantater:
Delaftale 1 — Frakturbehandling, Humerus stem og caput
Delaftale 2 — Primær humerus stem og cavitas
Delaftale 3 — Reversed humerus stem og cavitas.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33183100

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Økonomi. Vægtning 25
2. Medicinsk funktionalitet. Vægtning 50
3. Undervisning og uddannelse. Vægtning 10
4. Dokumentation. Vægtning 15
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
U052040MVA15
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Vejledende forhåndsmeddelelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 218-385042 af 7.11.2014

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 9-010774 af 14.1.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: Udbud af skulderimplantater Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1 — Frakturbehandling, Humerus stem og caput
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
17.3.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Zimmer Denmark
Herstedvang 12
2620 Albertslund
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: Udbud af skulderimplantater Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1 — Frakturbehandling, Humerus stem og caput
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
17.3.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

DePuy Synthes
Hørkær 28, 3. sal
2730 Herlev
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: Udbud af skulderimplantater Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1 — Frakturbehandling, Humerus stem og caput
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
17.3.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Biomet Danmark ApS
Hattingvej 7
8700 Horsens
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: Udbud af skulderimplantater Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Delaftale 2 — Primær humerus stem og cavitas
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
17.3.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Biomet Danmark ApS
Hattingvej 7
8700 Horsens
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: Udbud af skulderimplantater Delaftale nr.: 3 - Betegnelse: Delaftale 3 — Reversed humerus stem og cavitas
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
17.3.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

DePuy Synthes
Hørkær 28, 3. sal
2730 Herlev
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
Udbuddet omfatter aftale om konsignationslager på implantater og instrumentsæt.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage:
— inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt
— inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontraktbaseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underretteordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tilligeangive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1) (Skal ændre om det er til bekendtgørelseneller ordretildeling).
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21.4.2015

Send til en kollega

0.063