Fakta om udbudet
Medicinsk udstyr
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Medicoteknik, Region Syddanmark
Skovvangen 2
Att: Søren Iversen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 30682464
Mailadresse: soeren.iversen@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionsyddanmark.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode
33100000, 33168000, 33168100, 33161000, 33141700, 33140000, 33110000
Del IV: Procedure
1. Kvalitet. Vægtning 60
2. Den samlede økonomiske konsekvens. Vægtning 40
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 214-378764 af 6.11.2014
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 2079 Betegnelse: Arthroskopisk udstyr og proprietære forbrugsvarer.Stryker Danmark, filial af Stryker AB
Postboks 1607
0900 København C
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der findes ikke et mæglingsorgan i Danmark
Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelseaf en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbudinden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet, som ikke er omfattet af ovenstående, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået.
(3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvorordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000