23948sdkhjf

Temadag om udbud og indkøbsaftaler

Sted: Aarhus og Herlev
Dato: 30. sep. > 4. okt. 2019

I september og oktober afholder COK for første gang temadag, som sætter spot på anvendelse af indkøbsaftaler

Dagen handler om, hvordan du kan være med til at sikre, at indkøbsaftalerne faktisk bliver anvendt – hvad enten du sidder som medarbejder eller konsulent i den centrale indkøbsenhed eller som budgetansvarlig i en institution. Herunder hvordan du kan være med til at skabe en forståelse for, at indkøbsaftalerne skaber mere velfærd for kommunen som helhed. Det er nemlig et arbejde, der både kræver dialog, tværfagligt samarbejde, ændring af gældende kultur og praksis – og ikke mindst opbakning fra den centrale ledelse og det politiske niveau.

Vi har sammensat et spændende program til temadagen, som afholdes den 30. september i Aarhus og den 4. oktober i Herlev.

Gennem praksisnære oplæg og drøftelser på tværs får du ny viden og inspiration til arbejdet med at sikre en højere compliance samt værktøjer til at understøtte ønsket om professionalisering på området. Vi kommer bl.a. omkring centrale temaer som:
• Implementering og forankring af indgåede aftaler
• Daglig anvendelse af aftalerne: E-handel contra andre bestillingsprocedurer
• Værktøjer til at sikre controlling og dialog med leverandørerne
• Måling af compliance og opfølgning
• Hvordan kan indkøbsadfærden ændres?

Send til en kollega

0.047