23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 115-207913
Offentliggjort
17.06.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Produkter til Radiologisk indovaskulær intervention


Region Midtjylland

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland
Skottenborg 26
Att: Anette Christiansen
8800 Viborg
DANMARK
Mailadresse: anette.christiansen@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.regionmidtjylland.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Produkter til Radiologisk indovaskulær intervention.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Rammeaftalerne forventes at ville omfatte levering af produkter til radiologisk indovaskulær intervention og forventeligt også undervisning.
Yderligere informationer om høringsmaterialet ligger på ordregivers hjemmeside: www.udbud.rm.dk

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale, og vil gerne invitere til et høringsmøde den 1. eller 2.7.2015. Ordregiver har planlagt, at afholde individuelle høringsmøder med de potentielle tilbudsgivere, som tilmelder sig. Ordregiver fastsætter, efter tilmeldingsfristens udløb, en plan for mødernes forløb og melder herefter tilbage til tilbudsgiverne om mødetidspunkt og sted. Møderne vil foregå i regionshuset på Olof Palmes Allé 15, Aarhus Nord, læs mere om tilmeldingsfrist mm. nedenfor.
Har tilbudsgiver ikke mulighed for at deltage ved et høringsmøde, er der også mulighed for at fremsende skriftligt høringssvar.

Høringsmaterialet kan downloades på følgende hjemmeside: www.udbud.rm.dk

Tilmelding til Høringsmøder bedes senest den 26.5.2015 sendes til anette.christiansen@stab.rm.dk

Skriftlige høringssvar bedes fremsendt til: anette.christiansen@stab.rm.dk

Angiv venligst i emnefeltet: »Høring af produkter til Radiologisk endovaskulær intervention«
Skriftlige høringssvar skal være regionen i hænde senest torsdag den 2. juli, kl. 14:00.

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1Betegnelse: Produkter til Radiologisk endovaskulær intervention
1) Kort beskrivelse:
Rammeaftalerne forventes at ville omfatte levering af produkter til radiologisk indovaskulær intervention og forventeligt også undervisning.

Yderligere informationer om høringsmaterialet ligger på ordregivers hjemmeside: www.udbud.rm.dk

2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33100000

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale, og vil gerne invitere til et høringsmøde den 1. eller 2.7.2015. Ordregiver har planlagt, at afholde individuelle høringsmøder med de potentielle tilbudsgivere, som tilmelder sig. Ordregiver fastsætter, efter tilmeldingsfristens udløb, en plan for mødernes forløb og melder herefter tilbage til tilbudsgiverne om mødetidspunkt og sted. Møderne vil foregå i regionshuset på Olof Palmes Allé 15, Aarhus Nord, læs mere om tilmeldingsfrist mm. nedenfor.
Har tilbudsgiver ikke mulighed for at deltage ved et høringsmøde, er der også mulighed for at fremsende skriftligt høringssvar.

Høringsmaterialet kan downloades på følgende hjemmeside: www.udbud.rm.dk

Tilmelding til Høringsmøder bedes senest den 26.5.2015 sendes til anette.christiansen@stab.rm.dk

Skriftlige høringssvar bedes fremsendt til: anette.christiansen@stab.rm.dk

Angiv venligst i emnefeltet: »Høring af produkter til Radiologisk endovaskulær intervention«
Skriftlige høringssvar skal være regionen i hænde senest torsdag den 2. juli, kl. 14:00.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:

Høringsmaterialet kan findes på: www.udbud.rm.dk

VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.6.2015

Send til en kollega

0.047