23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 117-211065
Offentliggjort
19.06.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer


Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Tania Udengaard Sørensen
8200 Århus N
DANMARK
Telefon: +45 78414545
Mailadresse: tania.soerensen@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.udbud.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ operationer.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
Kære potentielle tilbudsgiver,
Region Midtjylland offentliggør i uge 32, 2015 høringsmateriale på procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ operationer.
I den forbindelse inviteres alle potentielle tilbudsgivere til et individuelt høringsmøde af 1 times varighed den 19. og 20.8.2015. I bedes reservere datoerne allerede nu og melde ønsket mødetidspunkt tilbage til undertegnede senest ved udgangen af uge 33.
De individuelle høringsmøder afholdes i mødelokale 12 på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Med venlig hilsen,
Udbudsansvarlig indkøber
Tania Udengaard Sørensen

tania.soerensen@stab.rm.dk

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1
1) Kort beskrivelse:
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Kære potentielle tilbudsgiver,
Region Midtjylland offentliggør i uge 32, 2015 høringsmateriale på procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ operationer.
I den forbindelse inviteres alle potentielle tilbudsgivere til et individuelt høringsmøde af 1 times varighed den 19. og 20.8.2015. I bedes reservere datoerne allerede nu og melde ønsket mødetidspunkt tilbage til undertegnede senest ved udgangen af uge 33.
De individuelle høringsmøder afholdes i mødelokale 12 på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Med venlig hilsen,
Udbudsansvarlig indkøber
Tania Udengaard Sørensen

tania.soerensen@stab.rm.dk.

VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16.6.2015

Send til en kollega

0.047