23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 129-317513
Offentliggjort
07.07.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere


Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Bernstorffsgade 17
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1592
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Schiørring
E-mail: e72s@kk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/121995779.aspx

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 Vejledning og rådgivning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønsker Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen at indgå aftale om køb af indsatser efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere i København Kommune.

Tryk her https://permalink.mercell.com/133993038.aspx

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 800 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85300000 Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
85310000 Sociale foranstaltninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011 Byen København
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter indsatser for udsatte og sygemeldte borgere efter lov om en aktivbeskæftigelsesindsats, kapitel 11 - Virksomhedspraktik, kapitel 12 - Ansættelse medløntilskud, kapitel 14 - Vejledning og opkvalificering og kapitel 26 - Mentorstøtte (den nye beskæftigelseslovgivning, der træder i kraft 1. januar 2020).

Der efterspørges indsatser for 4 delmålgrupper af udsatte og sygemeldte borgere. Området for udsatte borgere er yderligere opdelt i 2 dele.

— Udsatte borgere

— Del 1 - Hovedetsporet

— Del 2 - Tilbud til særligt udsatte borgere

— Sygemeldte borgere

— Borgere med erhvervet hjerneskade

— Beskæftigelsesrettet vejledning og afklaring af psykisk lidelser.

Tilbudsgiver kan byde på én, flere eller alle delmålgrupper. Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen garanterer ikke nogen minimumsomsætning i forbindelse med udbuddet.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen vil tildele rammeaftalen til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Ordregiver vil anvende følgende underkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt: Kvalitet 80 % og pris 20 %

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 016-034788
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: DEKRA Job ApS
Postadresse: Kirkebjerg Alle 90
By: Brøndby
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Telefon: +45 88336686
Fax: +45 43427427
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Plan og Handling
Postadresse: Sankt Gjertruds Stræde 5
By: København K
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1116
Land: Danmark
Telefon: +45 53537777
Fax: +45 33118277
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 100 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Væksthuset
Postadresse: Sundholmsvej 34, 1. sal
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: adm@vaeksthus.dk
Telefon: +45 88245400
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Incita
Postadresse: Ellebjergvej 52
By: København SV
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2450
Land: Danmark
E-mail: incita@incita.dk
Telefon: +45 35248888
Fax: +45 35248990
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: HKI - Hans Knudsen Instituttet
Postadresse: Glentevej 67-69
By: København NV
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2400
Land: Danmark
E-mail: hki@hki.dk
Telefon: +45 39162130
Fax: +45 39162131
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: PPclinic
Postadresse: Ørnegårdsvej 16
By: Gentofte
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2820
Land: Danmark
Telefon: +45 33690966
Fax: +45 33690967
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dansk Råstof
Postadresse: Prags Boulevard 80, 5. sal
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Telefon: +45 33110644
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af beskæftigelsesindsats for udsatte og sygemeldte borgere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 16
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 15
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 16
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Center for Hjerneskade
Postadresse: Amagerfælledvej 56 A
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: lise.lambek@cfh.ku.dk
Telefon: +45 35329006
Fax: +45 35329050
Kontrahenten er en SMV
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 800 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Fordelingen af tilbudsgivere på de 4 forskellige borgere er som følger:

- Udsatte borgere

Del 1 - Hovedetsporet

— Incita

— Væksthuset

— Dekra Job.

— HKI - Hans Knudsens Institut

— Dansk Råstof.

- Del 2 - Tilbud til særligt udsatte borgere

— Incita

— Dansk Råstof.

- Sygemeldte borgere

— Incita

— Væksthuset

— HKI - Hans Knudsens Institut

— Plan og Handling.

- Borgere med erhvervet hjerneskade

— HKI - Hans Knudsens Institut

— Center for Hjerneskade.

- Beskæftigelsesrettet vejledning og afklaring af psykisk lidelser

— PPClinic

— Incita.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/07/2020

Send til en kollega

0.063