23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 155-380115
Offentliggjort
12.08.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Socialstyrelsen

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Socialstyrelsen
CVR-nummer: 26144698
Postadresse: Edisonsvej 1
By: Odense C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Gitte Weitling
E-mail: gja@socialstyrelsen.dk
Telefon: +45 72424065

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

Sagsnr.: 2019-7215
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 Vejledning og rådgivning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører specialrådgivnings-, udrednings- og specialundervisningsydelser på området "Udviklingshæmning" i VISO. Udbuddet omfatter ydelser vedr. børn og unge i aldersgruppen 0-18 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 21 850 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300 Vejledning og rådgivning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udviklingshæmning defineres som en tilstand af forsinket eller begrænset udvikling af evner og funktionsniveau, som normalt viser sig i løbet af barndommen, og som bidrager til det samlede intelligensniveau, hvilket vil sige de kognitive, sproglige, motoriske og sociale evner og færdigheder. Funktionsniveauet hos børn med udviklingshæmning kan samtidig være påvirket af andre handicap som for eksempel epilepsi, sanseforstyrrelser og medfødte misdannelser samt af adfærdsforstyrrelser og/eller psykiske problematikker.

Endvidere kan kommunikative vanskeligheder, vanskeligheder med at forstå og tilpasse sig samfundets gældende norm og krav, give barnet vanskeligheder med at begå sig i sociale sammenhænge. Børn med udviklingshæmning har ofte nedsat eller manglende evne til at forudse konsekvenser af egen eller andres handling, nedsat opmærksomhedskapacitet, koncentrationsbesvær og hukommelsesvanskeligheder. Desuden har de ofte følelsesmæssige og/eller adfærdsmæssige udfordringer.

Eksempler på diagnoser som er indeholdt i målgruppen udviklingshæmning er (ikke udtømmende liste): Downs syndrom, Prader-Willi syndrom, Føllings sygdom, Angelmans syndrom, Williams syndrom, Fragilt x-syndrom, Rett syndrom og Cri du chat syndrom. Henvendelser til VISO vedrørende børn med udviklingshæmning vil oftest vedrøre børn, der i kombination med udviklingshæmning har særlige komplekse problematikker. Henvendelserne kan dreje sig om børn, som er kendetegnet ved at have en så høj grad af kompleksitet i deres problemstillinger, at eksisterende tilbud kan have vanskeligt ved at rumme og støtte dem.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud. For så vidt angår proceduren for tildeling af kontrakt, henvises til udbudsbetingelserne.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 184-449162
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Center for Hjerneskade
CVR-nummer: Center for Hjerneskade
Postadresse: Amagerfælledvej 56 A
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: lise.lambek@cfh.ku.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 21 850 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Hjerneskadecenter Virum, Region H
CVR-nummer: 33483392
Postadresse: Kongevejen 256
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2830
Land: Danmark
E-mail: hjernecenter@regionh.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 21 850 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Neuropsykologisk Praksis Aarhus og København
CVR-nummer: 26476232
Postadresse: Gammel Munkegade 6D, 1. sal, 8000 Aarhus C
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: lona@neuropsykologiskpraksis.dk
Telefon: +45 86910075
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 21 850 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Øresundsskolen
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Carl Nielsens Alle 33
By: København
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: zu0r@kk.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 21 850 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29 19 09 25
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: jens.hansen@ps.rm.dk
Telefon: +45 29613994
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 21 850 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 6
Betegnelse:

Udviklingshæmning - VISOs ydelser på børn, unge og specialundervisningsområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Vejlefjord Rehabilitering
CVR-nummer: 32761682
Postadresse: Sanatorievej 27 b
By: Stouby
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 7140
Land: Danmark
E-mail: visitationen@vejlefjord.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 21 850 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes et informationsmøde d. 9. oktober 2019 kl. 10.00-12.00. Mødet foregår på konference- og kulturhuset Odeon i Odense. Mødet vil også blive livestreamet. Læs mere herom på: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-ogudbud/tvaergaende-omrader og https://socialstyrelsen.dk/viso/udbud-i-viso

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte

ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i håndhævelseslovens§ 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/08/2020

Send til en kollega

0.047