Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=277374&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
Ordregiver har for delkontrakt 1, autoklave, udelukkende modtaget ukonditionsmæssige tilbud. Ordregiver overgår derfor til udbud med forhandling jf. udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 2 og stk. 4, med de tilbudsgivere, som bød på delkontrakten.
Udbud af teknisk inventar til Forums vaskerum i forbindelse med dyrestald
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Nørrebrogade 44, Byg. 2A
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Poulsen
E-mail: Martin.Poulsen@stab.rm.dk
Telefon: +45 78414582
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af teknisk inventar til Forums vaskerum i forbindelse med dyrestald
Region Midtjylland inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på udbud af teknisk inventar til vaskerum i forbindelse med dyrestald samt rådgivning, installation og montering heraf til Forum på Aarhus Universitetshospital.
Der skal i den forbindelse indkøbes en autoklave, H2O2-sluse, reolvasker, flaskevasker, tømmestation og strøgelsesdispenser.
Delkontrakt 1: Autoklave
Indkøb af autoklave.
Delkontrakten indeholder følgende optioner:
— Option på tilkøb af H2O2-modul
— Option på tilkøb af yderligere lastvogne
— Uddannelsesoption
— Serviceoption.
Delkontrakt 2: H2O2-sluse
Indkøb af H2O2-sluse.
Delkontrakten indeholder følgende optioner:
— Uddannelsesoption
— Serviceoption.
Ordregiver gør opmærksom på, at delkontrakt 2 (H2O2-sluse) kun vil blive anvendt, hvis det vurderes at der er budget til det. Hvis det skønnes at der ikke er budget til en H2O2-sluse, vil ordregiver i stedet, på delkontrakt 1, gøre brug af optionen på et H2O2-modul til autoklaven.
Delkontrakt 3: Reolvasker
Indkøb af reolvasker.
Delkontrakten indeholder følgende optioner:
— Option på tilkøb af yderligere reoler
— Option på tilkøb af yderligere vaskenet
— Uddannelsesoption
— Serviceoption.
Delkontrakt 4: Flaskevasker
Indkøb af flasevasker.
Delkontrakten indeholder følgende optioner:
— Option på tilkøb af yderligere transportreoler
— Option på tilkøb af yderligere flaskenet
— Uddannelsesoption
— Serviceoption.
Delkontrakt 5: Tømmestation og strøgelsesdipenser
Indkøb af tømmestation og strøgelsesdispenser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 5 år regnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af sammenlignelige installationer for, hver delkontrakt der angives tilbud på, til stalde ved et universitet eller hospital som ligeledes benyttes til opstaldning af mus og rotter.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0