Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=277706&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Kanyler, sommerfugle mv.
(23.02.2021)
Hettich Labinstrument ApS
Frydenborgvej 27E
3400 Hillerød
Stasebånd til flergangsbrug
(23.02.2021)
Hounisen Laboratorieudstyr A/S
Niels Bohrs Vej 49
8660 Skanderborg
ESR rør
(23.02.2021)
Becton Dickinson Denmark A/S
Firskovvej 25B
2800 Kgs. Lyngby
Udbud af produkter til blodprøvetagning
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Lauridsen
E-mail: camlau@rn.dk
Telefon: +45 21596020
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af produkter til blodprøvetagning
Region Nordjylland ønsker at udbud af produkter til blodprøvetagning.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Kanyler, sommerfugle mv.
- Delaftale 2a: Rør til blodprøvetagning
- Delaftale 2b: ESR rør
- Delaftale 3: Stasebånd til flergangsbrug
- Delaftale 4a: Staseslanger til engangsbrug (rund)
- Delaftale 4b: Stasebånd til engangsbrug (flad)
- Delaftale 5: Skærende lancetter med blad
- Delaftale 6: Stikkende lancetter med blad.
Kanyler, sommerfugle mv.
Delaftale 1 omfatter indkøb af kanyler, sommerfugle mv.
Rør til blodprøvetagning
Delaftale 2a omfatter indkøb af rør til blodprøvetagning.
ESR rør
Delaftale 2b vedrører indkøb af ESR rør.
Stasebånd til flergangsbrug.
Delaftale 3 vedrører indkøb af stasebånd til flergangsbrug.
Option vedr. stasebånd til børn.
Staseslanger til engangsbrug (rund)
Delaftalen vedrører indkøb af staseslanger til engangsbrug (rund).
Stasebånd til engangsbrug (flad)
Delaftale 4b vedr. indkøb af stasebånd til engangsbrug (flad).
Skærende lancetter med blad
Delaftale 5 vedrører indkøb af skærende lancetter med blad.
Stikkende lancetter med blad
Delaftale 6 vedrører indkøb af stikkende lancetter med blad.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af nedenstående produkter til et hospital:
— Delaftale 1: Kanyler og/eller sommerfugle til lukket blodprøvetagning
— Delaftale 2a og b: Rør til lukket blodprøvetagning
— Delaftale 3 og 4a og b: Stasebånd eller -slanger
— Delaftale 5-6: Lancetter til blodprøvetagning.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer med henblik på bekræftelse af de afgivne oplysninger.
Tilbudsgiver bedes anføre kunde og kontaktoplysninger i referencerne.
Der gælder særlige vilkår inde for følgende områder:
— Socialt ansvar (Der henvises til kontraktens pkt. 18)
— Mærkning, miljø og indholdsstoffer (Der henvises til kontraktens pkt. 6.2 og 6.4).
Herudover henvises til udbudsbetingelserne pkt. 11.7).
Del IV: Procedure
Vedr. delaftale 2a og 2b;
Rammeaftalen løber som udgangspunkt i længere tid end 4 år, jf. Udbudslovens § 95, stk. 2, i det ordregiver vurderer, at der er konkret er tale om et ekstraordinært tilfælde.
Varigheden er begrundet i ekstraordinært ressourceforbrug i forbindelse med kontraktstart.
Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes pkt. 11.4.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk