23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 125-228932
Offentliggjort
02.07.2015
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Udbyder

Lægemidler


Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyn og Nyborg
Graabjergvej 3A
Att: Cindie Arendal Petersen
5856 Ryslinge
DANMARK
Telefon: +45 72531194
Mailadresse: cinap@fmk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.indkobfyn.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Diabetesartikler.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK031

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Levering af diabetesartikler til kommunerne i Fællesindkøb Fyn.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33600000, 33615000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med opstart af udbud på diabetesartikler gennemføres en høring blandt potentielle bydere. Høringsmaterialet vil være tilgængeligt på Fællesindkøb Fyns hjemmeside www.indkobfyn.dk frem til 14.8.2015. Tilbagemelding på høringsmaterialet skal ske skriftligt via email til Cindie Arendal Petersen: cinap@fmk.dk Venligst mærk henvendelsen »Høring EU-udbud Diabetesartikler«.

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1
1) Kort beskrivelse:
Levering af diabetesartikler til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Nordfyns og Nyborg kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33600000, 33615000

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 2
1) Kort beskrivelse:
Levering af diabetesartikler til Langeland Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33600000, 33615000

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Levering af diabetesartikler.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK031

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Levering af diabetesartikler.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33600000, 33615000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.6.2015

Send til en kollega

0.063