23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 184-443606
Offentliggjort
22.09.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Helsingør Kommune

Opdateringer

Rettelse
(23.10.2020)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 22-10-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 29-10-2020
Time: 13:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 22-10-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 29-10-2020
Time: 13:00

Udbud af hobby- og beskæftigelsesmaterialer til Indkøbsfællesskab Nordsjælland


Helsingør Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Helsingør Kommune
CVR-nummer: 64502018
Postadresse: Stengade 59
By: Helsingør
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Knudsen
E-mail: hkn11@helsingor.dk
Telefon: +45 49282252
Fax: +45 49282014

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/138324107.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Allerød Kommune
By: Allerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: kommunen@alleroed.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.alleroed.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ballerup Kommune
By: Ballerup
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: borger@balk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://ballerup.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Bornholms Regionskommune
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Land: Danmark
E-mail: post@brk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.brk.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Egedal Kommune
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: kommune@egekom.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.egedalkommune.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fredensborg Kommune
By: Kokkedal
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: webmaster@fredensborg.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.fredensborg.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederikssund Kommune
By: Frederikssund
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: udbudogkontrakt@frederikssund.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.frederikssund.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Furesø Kommune
By: Værløse
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: Indkoeb@furesoe.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.furesoe.dk/borger/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Gribskov Kommune
By: Helsinge
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: udbud@gribskov.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.gribskov.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Halsnæs Kommune
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: mail@halsnaes.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.halsnaes.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Helsingør Kommune
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: hkn11@helsingor.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.helsingor.dk

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Hillerød Kommune
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: uian@hillerod.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.hillerod.dk/borger/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Hørsholm Kommune
By: Hørsholm
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: vsc@horsholm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.horsholm.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/138324107.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/138324107.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af hobby- og beskæftigelsesmaterialer til Indkøbsfællesskab Nordsjælland

II.1.2) Hoved-CPV-kode
18513100 Perler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af hobby- og beskæftigelsesmaterialer til 12 kommuner i Indkøbsfællesskab Nordsjælland.

Rammeaftalen forventes indgået med én tilbudsgiver.

Det er ikke muligt for tilbudsgiver at afgive tilbud på én enkelt kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
19400000 Tekstilgarn og -tråd
30194000 Tegnerekvisitter
33184600 Kunstige øjne
37800000 Kunsthåndværks- og kunstnerartikler
37810000 Kunsthåndværksartikler
37820000 Kunstnerartikler
37822100 Farveblyanter
39292300 Tegneredskaber
39292400 Skriveredskaber
44800000 Maling, lak og mastik
44812200 Oliemalinger og vandbaserede malinger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
NUTS-kode: DK014 Bornholm
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøbsfællesskab Nordsjælland genudbyder hobby- og beskæftigelsesmaterialer. Opgaven har senest været i udbud i maj 2020, men blev annulleret i august 2020 grundet overensstemmelse i mellem udbudsbetingelserne og rammeaftalen. Udbudsmaterialet er nu tilrettet. Ordregiver har foretaget følgende ændringer i udbudsmaterialet:

— Bilag 2: Tilbudsliste: Ændringer fremgår både af selve tilbudslisten, men er ligeledes oplistet i en separat fane i bilag 2: Tilbudsliste.

— I udbudsbetingelsernes afsnit 5.2.1) er krav til tilbudsgivers forsikringsmæssige dækning udgået.

— Udbudsbetingelsernes afsnit 4.3 "Tilbuddets indhold" med dertilhørende underafsnit er opdateret.

Rammeaftalen forventes indgået med én tilbudsgiver.

Det er ikke muligt for tilbudsgiver at afgive tilbud på én enkelt kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2021
Slut: 31/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Rammeaftalen kan forlænges i 1 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Der kræves en årsomsætning på min. 3 mio. DKK pr. år, i de 2 seneste underskrevne årsregnskaber. Regnskabsoplysningerne skal være attesteret af registreret eller statsautoriseret revisor.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal angive en referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år. Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hvert enkelt reference skal angives.

Ved leverancer af den anførte type forstås aftaler om levering af hobby- og beskæftigelsesmaterialer til offentlige myndigheder med en varighed af mindst 2 år.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 22/10/2020
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 22/10/2020
Tidspunkt: 13:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/09/2020

Send til en kollega

0.064