Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=7258
Udbyder
European Environment Agency
Opdateringer
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
I stedet for:
Tilbudsgivernes repræsentanter (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes informere EEA's indkøbstjenester på forhånd og senest 4. januar 2021 pr. e-mail til procurement@eea.europa.eu
Læses:
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller anmodninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 19-11-2020
Time: 14:00
Læses:
Dato: 05-01-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 20-11-2020
Time: 10:00
Læses:
Dato: 06-01-2021
Time: 10:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Information about authorised persons and opening procedure:
instead of:
Representatives of tenderers (one per tenderer) are allowed to participate in the opening session. They are requested to inform EEA's procurement services in advance and at the latest by 4 January 2021 by email at procurement@eea.europa.eu
Read:
IV.2.2)
Placing the text to be modified:Time limit for receipt of tenders or requests to participate
instead of:
Date: 19-11-2020
Time: 14:00
Read:
Date: 05-01-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Conditions for opening of tenders
instead of:
Date: 20-11-2020
Time: 10:00
Read:
Date: 06-01-2021
Time: 10:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Information om bemyndigade personer och öppningsförfarande:
instead of:
Anbudsgivares företrädare (en per anbudsgivare) får delta i anbudsöppningen. De ombeds informera EEA:s upphandlingsavdelning i förväg och senast den 4 januari 2021, via e-postadressen procurement@eea.europa.eu
Read:
IV.2.2)
Placing the text to be modified:Tidsfrist för mottagande av anbud eller ansökningar om att delta
instead of:
Datum: 19-11-2020
Time: 14:00
Read:
Datum: 05-01-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Villkor för anbudsöppning
instead of:
Datum: 20-11-2020
Time: 10:00
Read:
Datum: 06-01-2021
Time: 10:00
Levering af lægetjenester til Det Europæiske Miljøagentur og Europa-Kommissionens repræsentation i Danmark
European Environment Agency
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Kongens Nytorv 6
By: Copenhagen
NUTS-kode: DK011 Byen København
Land: Danmark
E-mail: procurement@eea.europa.eu
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.eea.europa.eu
Internetadresse for køberprofilen: https://www.eea.europa.eu/about-us/tenders
Postadresse: Gothersgade 115
By: Copenhagen
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1123
Land: Danmark
E-mail: procurement@eea.europa.eu
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://ec.europa.eu/danmark/index_da.htm
Del II: Genstand
Levering af lægetjenester til Det Europæiske Miljøagentur og Europa-Kommissionens repræsentation i Danmark
Formålet med dette interinstitutionelle udbud er etablering af en eller flere rammeaftaler med en eller flere økonomiske operatører, der skal levere lægetjenester, herunder ergonomi, til EEA og Europa-Kommissionens repræsentation i Danmark og/eller et skræddersyet trivselsprogram.
Lægetjenester, herunder ergonomi
Tjenesteydelserne skal leveres i kontrahentens lokaler, medmindre andet er angivet i de respektive ordresedler.
De ordregivende myndigheder forventer, at de vil kræve udførelse af forskellige tjenesteydelser inden for lægetjenesterne:
— udførelse af undersøgelser forud for ansættelse af fremtidige nyansatte vedrørende deres beskæftigelsesegnethed
— udførelse af lægeundersøgelser, der hvert år tilbydes alle medarbejdere med henblik på at opdage eller forebygge eventuelle sundhedsproblemer og/eller sygdom
— rådgive om overholdelse af de lovgivningsmæssige rammer i henhold til personalevedtægten og AØA fra den medicinske rådgiver
— dataindsamling og vedligeholdelse af lægejournaler for medarbejdere, der er tilgængelige for den medicinske rådgiver og vedkommende medarbejder; kun efter tilladelse fra førstnævnte
— udførelse af forebyggende sundhedstest/vaccinationskampagner (f.eks. sæsonbetinget influenzavaccination)
— levering af ergonomiske vurderinger på stedet af arbejdsstationer i de ordregivende myndigheders kontorer efter anmodning fra HR (Human Resource Management — HRM)
— rådføring med lægeeksperter (medicinsk rådgiver, psykolog, ergoterapeut)
— levering af administrativ tjeneste (fakturering, korrespondance, verificering og certificering af resultater af lægeundersøgelser osv.).
Den eller de valgte tilbudsgiver(e) vil blive tildelt en rammetjenesteydelseskontrakt for en indledende periode på 24 (fireogtyve) måneder, regnet fra datoen for underskrivelse, med mulighed for højst én forlængelse for endnu en periode på 24 (fireogtyve) måneder.
Velfærdsprogram
Tjenesteydelserne skal leveres i kontrahentens lokaler, medmindre andet er angivet i de respektive ordresedler.
Med henvisning til baggrundsoplysningerne angivet i afsnit I.2) i udbudsmaterialet forventer de ordregivende myndigheder, at den fremtidige kontrahent leverer følgende tjenesteydelser:
— rådgivning om metodologi og strategiske valg i forbindelse med et trivselsprogram
— udførelse af en indledende statusvurdering af eksisterende initiativer i forbindelse med trivsel og deres effektivitet
— fremlæggelse af et trivselsprogram, der er tidsbegrænset til mellem fire og seks måneder, og som omfatter både personale og ledelse
— gennemførelse af en række workshopper og andre interaktive værktøjer, der sigter mod at inddrage og styrke hele organisationen i det stadig mere ustabile arbejdsmiljø
— regelmæssig overvågning og rapportering om de fremskridt, der gøres
— indførelse af en regelmæssig individuel kontrol sammen med personalet om deres trivselsstatus, med mulighed for en opfølgende rådføring (maks. tre møder)
— udarbejdelse af en endelig projektrapport.
Den eller de valgte tilbudsgiver(e) vil blive tildelt en rammetjenesteydelseskontrakt for en indledende periode på 24 (fireogtyve) måneder, regnet fra datoen for underskrivelse, med mulighed for højst én forlængelse for endnu en periode på 24 (fireogtyve) måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
EEA's lokaler på Kongens Nytorv 6, 1050 Copenhagen K, DANMARK.
Tilbudsgivernes repræsentanter (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes informere EEA's indkøbstjenester på forhånd og senest den 18. november 2020 pr. e-mail til: procurement@eea.europa.eu
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgivere kan downloade udbudsmaterialet og alle yderligere oplysninger fra »e-tendering«-webstedet https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=7258
Webstedet opdateres regelmæssigt, og det er tilbudsgiverens ansvar at kontrollere, om der sker opdateringer eller ændringer i udbudsperioden.
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse: http://curia.europa.eu
Postadresse: 1 avenue du Président Robert Schuman
By: Strasbourg
Postnummer: 67001
Land: Frankrig
E-mail: eo@ombudsman.europa.eu
Telefon: +33 388172313
Fax: +33 388179062
Internetadresse: http://www.ombudsman.europa.eu
Der kan indgives klage til Den Europæiske Unions Domstol senest to måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger.
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse: http://curia.europa.eu