Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=283996&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Delaftale 1: Holter apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
(19.02.2021)
Cortrium ApS
Erik Husfeldts Vej 5
2630 Tasstrup
Delaftale 2: Event apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
(19.02.2021)
Vingmed Vicare A/S
Birkerød kongevej 150B
3460 Birkerød
Delaftale 3: Døgnblodtryks apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
(19.02.2021)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Holter, event og døgnblodtryks apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Lise Dalsgaard Hansen
E-mail: ldh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93517544
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Holter, event og døgnblodtryks apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
Udbuddet vedrører indkøb af holter, event og døgnblodtryks apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele til Region Sjællands hospitaler og sygehuse. Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Hovedstaden indgår i udbuddet på option. Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler.:
- Delaftale 1: Holter apparater
- Delaftale 2: Event apparater
- Delaftale 3: Døgnblodtryks apparater.
Der henvises endvidere til udbudsmaterialets pkt. 5. udbuddets omfang og genstand.
Delaftale 1: Holter apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
Region Sjælland
Almindelig holter apparatet inkl. analyse software, og brugerlicens, der automatisk kan optage EKG på ambulante patienter, som bl.a. kan registrere hjerterytmen i mindst 48 timer ved 3 afledninger og i 7 døgn ved 2 afledninger, uden batteriskifte. Grundkonfigurationen består af holter optager, inkl. relevante kabelsæt og bæreudstyr, samt analysesoftware og brugerlicens inkl. downloadkabel. Derudover option på tilkøb af tilbehør, service og reservedele. jf. kravspecifikation i udbudsbetingelserne
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 måneder.
Forlængelse af aftalen med 2 x 12 mdr.
Delaftale 2: Event apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
Region Sjælland
Almindelig event apparat inkl. analyse software og brugerlicens, der automatisk kan optage EKG på ambulante patienter, som bl.a. kan registrere hjerterytmen i 7 døgn ved 1 afledning uden batteriskifte eller opladning. Grundkonfigurationen består af event optager, inkl. relevante kabelsæt og bæreudstyr samt analysesoftware og brugerlicens inkl. downloadkabel. Derudover option på tilkøb af tilbehør, service og reservedele. Jf. kravspecifikationen i udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 mdr.
Aftalen kan forlænges med 2 x 12 mdr.
Delaftale 3: Døgnblodtryks apparater samt tilknyttet tilbehør, service og reservedele
Region Sjælland
Almindelig døgnblodtryks apparat (non-invasiv), der automatisk kan måle blodtrykket på ambulante patienter, som bl.a. kan have en kapacitet til mindst et døgns målinger, uden batteriskifte ell. opladning. Grundkonfigurationen består af døgnblodtryksmåler, inkl. standard flergangsmanchet, manchetsortiment (dækkende området 20-36 cm armomkreds) samt analysesoftware og brugerlicens inkl. downloadkabel. Derudover option på tilkøb af tilbehør, service og reservedele. Jf. kravspecifikation i udbudmat.
Rammeaftalen kan forlænges med 2 x 12 mdr.
Aftalen kan forlænges med 2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudsbetingelserne.
Socialt ansvar m.v. - der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 35.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk