Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Opdateringer
EU-udbud 2020 - levering af kompressionsprodukter
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Ghariba Khalaf
E-mail: gkhal@fmk.dk
Telefon: +45 72531184
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/143239220.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud 2020 - levering af kompressionsprodukter
Udbuddet vedrører indkøb af kompressionsprodukter (til arm og ben) til ordregivers borgere i Faaborg-Midtfyn, Nyborg, Langeland, Nordfyns og Kerteminde kommuner. Kompressionsprodukter er hjælpemidler, der er omfattet af servicelovens § 112, hvorfor ordregiver tager forbehold for omsætningen som beskrevet i punkt 1.1: Generel beskrivelse af udbuddet og udkast til rammeaftale § 1.
Udbuddet vedrører indkøb af kompressionsprodukter (til arm og ben) til ordregivers borgere i Faaborg-Midtfyn, Nyborg, Langeland, Nordfyns og Kerteminde kommuner. Kompressionsprodukter er hjælpemidler, der er omfattet af servicelovens § 112, hvorfor ordregiver tager forbehold for omsætningen som beskrevet i punkt 1.1: Generel beskrivelse af udbuddet og udkast til rammeaftale § 1.
Foruden levering af kompressionsprodukter, dækker rammeaftalen desuden måltagning af borgere, hvor ordregiver vurderer det nødvendigt, jf. aftalebilag B - Kravspecifikation.
Den udbudte rammeaftale forudsættes indgået med 1 leverandør.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav varerne skal opfylde, henvises til udbudsmaterialets tilbudsliste (Aftalebilag C - Tilbudsliste) og kravspecifikation (Aftalebilag B - Kravspecifikation), samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Der kræves indgået databehandleraftale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves en årlig omsætning af kompressionsstrømper, tillæg samt måltagning på sammenlagt min. 2 mio. DKK for hvert af sidste 2 underskrevne årsregnskaber. Dokumentationen skal være attesteret via en revisionserklæring, såfremt tilbudsgiver ikke har en anden valideret dokumentation.
Har tilbudsgiver ikke afsluttet noget regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver dokumenterer, at tilbudsgiver har den forholdsmæssige fornødne positive omsætning på 2 mio. DKK inden for ovennævnte område via revisionserklæring eller tilsvarende.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Der kræves en årlig omsætning af kompressionsstrømper, tillæg samt måltagning på sammenlagt min. 2 mio. DKK for hvert af sidste 2 underskrevne årsregnskaber. Dokumentationen skal være attesteret via en revisionserklæring, såfremt tilbudsgiver ikke har en anden valideret dokumentation.
Har tilbudsgiver ikke afsluttet noget regnskabsår, er det et minimumskrav, at tilbudsgiver dokumenterer, at tilbudsgiver har den forholdsmæssige fornødne positive omsætning på 2 mio. DKK inden for ovennævnte område via revisionserklæring eller tilsvarende.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale, eller en aftale der er afsluttet inden for de sidste 3 år, for så vidt angår levering af kompressionsprodukter samt rådgivning i forbindelse hermed, herunder bl.a. måltagning. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter/ydelser som produkterne/ydelserne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte aftale. Tilbudsgiver bedes angive kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference i ESPD´et.
Referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale, eller en aftale der er afsluttet inden for de sidste 3 år, for så vidt angår levering af kompressionsprodukter samt rådgivning i forbindelse hermed, herunder bl.a. måltagning. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter/ydelser som produkterne/ydelserne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte aftale. Tilbudsgiver bedes angive kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference i ESPD´et.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk