23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 233-576244
Offentliggjort
30.11.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

Udbud af støtteforløb til studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser


Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
CVR-nummer: 29634750
Postadresse: Frederiksholms Kanal 26
By: København K
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1220
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Lindhart
E-mail: SPSJURA@stukuvm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.stukuvm.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af støtteforløb til studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser

Sagsnr.: 19-814
II.1.2) Hoved-CPV-kode
80000000 Uddannelse og undervisning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af rammeaftale om levering af støtteforløb til studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser. Udbuddet var opdelt i 17 delaftaler, en delaftale for hver uddannelsesinstitution. 14 af de 17 blev aflyst ved tildelingsbekendtgørelse 2020/S 192-464459. Nærværende tildelingsbekendtgørelse vedrører delaftale 1, 7 og 12.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 180 859 680.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Københavns Universitet

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
80410000 Diverse skoletjenester
80500000 Uddannelsestilbud
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
85312320 Konsulenttjenesteydelser
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
NUTS-kode: DK011 Byen København
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen (delaftale 1) omfatter levering af ydelser til studerende på Københavns Universitet.

Målgruppen for ydelserne er studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser.

Rammeaftalen omfatter levering af adskillige ydelser i relation til målgruppen, herunder afklaringsforløb, studiestøtte med en studiestøttegiver, studiestøtte med en faglig støttelærer, studiestøtte med en studiementor samt afholdelse af introworkshop, temaworkshops og supervision af de til opgaven tilknyttede støttegivere. Der henvises til de nærmere oplysninger herom i udbudsmaterialet.

En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalens forventede kontraktsum er estimeret til 54 mio. DKK - 63 mio. DKK, jf. nærmere om anslåede værdier i punkt VI.3).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Aarhus Universitet

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
80410000 Diverse skoletjenester
80500000 Uddannelsestilbud
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
85312320 Konsulenttjenesteydelser
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK011 Byen København
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen (delaftale 7) omfatter levering af ydelser til studerende på Aarhus Universitet.

Målgruppen for ydelserne er studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser.

Rammeaftalen omfatter levering af adskillige ydelser i relation til målgruppen, herunder afklaringsforløb, studiestøtte med en studiestøttegiver, studiestøtte med en faglig støttelærer, studiestøtte med en studiementor samt afholdelse af introworkshop, temaworkshops og supervision af de til opgaven tilknyttede støttegivere. Der henvises til de nærmere oplysninger herom i udbudsmaterialet.

En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalens forventede kontraktsum er estimeret til 99 mio. DKK - 108 mio. DKK, jf. nærmere om anslåede værdier i punkt VI.3).

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Arkitektskolen Aarhus

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
75121000 Administrative tjenester på uddannelsesområdet
80410000 Diverse skoletjenester
80500000 Uddannelsestilbud
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85100000 Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
85312320 Konsulenttjenesteydelser
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen (delaftale 12) omfatter levering af ydelser til studerende på Arkitektskolen Aarhus.

Målgruppen for ydelserne er studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser.

Rammeaftalen omfatter levering af adskillige ydelser i relation til målgruppen, herunder afklaringsforløb, studiestøtte med en studiestøttegiver, studiestøtte med en faglig støttelærer, studiestøtte med en studiementor samt afholdelse af introworkshop, temaworkshops og supervision af de til opgaven tilknyttede støttegivere. Der henvises til de nærmere oplysninger herom i udbudsmaterialet.

En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalens forventede kontraktsum er estimeret til 480 000 DKK - 780 000 DKK, jf. nærmere om anslåede værdier i punkt VI.3).

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2015/1564
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 087-208674
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delkontrakt 1: Københavns Universitet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
25/11/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Studenterrådgivningen
CVR-nummer: N/A
Postadresse: Emil Holms Kanal 14, 4
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: bru@srg.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 78 852 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 7
Betegnelse:

Delkontrakt 7: Aarhus Universitet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
25/11/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Rådgivnings- og støttecentret, Aarhus Universitet
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Fredrik Nielsensvej 5
By: Århus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: mws@au.dk
Telefon: +45 29453669
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 101 265 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 12
Betegnelse:

Delkontrakt 12: Arkitektskolen Aarhus

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
25/11/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Rådgivnings- og støttecentret, Aarhus Universitet
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Fredrik Nielsensvej 5
By: Århus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: mws@au.dk
Telefon: +45 29453669
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 742 680.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på:

https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/11/2020

Send til en kollega

0.047