Fakta om udbudet
Udbyder
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Udbud af støtteforløb til studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29634750
Postadresse: Frederiksholms Kanal 26
By: København K
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1220
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Lindhart
E-mail: SPSJURA@stukuvm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.stukuvm.dk
Del II: Genstand
Udbud af støtteforløb til studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser
Udbud af rammeaftale om levering af støtteforløb til studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser. Udbuddet var opdelt i 17 delaftaler, en delaftale for hver uddannelsesinstitution. 14 af de 17 blev aflyst ved tildelingsbekendtgørelse 2020/S 192-464459. Nærværende tildelingsbekendtgørelse vedrører delaftale 1, 7 og 12.
Københavns Universitet
Rammeaftalen (delaftale 1) omfatter levering af ydelser til studerende på Københavns Universitet.
Målgruppen for ydelserne er studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser.
Rammeaftalen omfatter levering af adskillige ydelser i relation til målgruppen, herunder afklaringsforløb, studiestøtte med en studiestøttegiver, studiestøtte med en faglig støttelærer, studiestøtte med en studiementor samt afholdelse af introworkshop, temaworkshops og supervision af de til opgaven tilknyttede støttegivere. Der henvises til de nærmere oplysninger herom i udbudsmaterialet.
En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.
Delaftalens forventede kontraktsum er estimeret til 54 mio. DKK - 63 mio. DKK, jf. nærmere om anslåede værdier i punkt VI.3).
Aarhus Universitet
Rammeaftalen (delaftale 7) omfatter levering af ydelser til studerende på Aarhus Universitet.
Målgruppen for ydelserne er studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser.
Rammeaftalen omfatter levering af adskillige ydelser i relation til målgruppen, herunder afklaringsforløb, studiestøtte med en studiestøttegiver, studiestøtte med en faglig støttelærer, studiestøtte med en studiementor samt afholdelse af introworkshop, temaworkshops og supervision af de til opgaven tilknyttede støttegivere. Der henvises til de nærmere oplysninger herom i udbudsmaterialet.
En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.
Delaftalens forventede kontraktsum er estimeret til 99 mio. DKK - 108 mio. DKK, jf. nærmere om anslåede værdier i punkt VI.3).
Arkitektskolen Aarhus
Rammeaftalen (delaftale 12) omfatter levering af ydelser til studerende på Arkitektskolen Aarhus.
Målgruppen for ydelserne er studerende på lange videregående uddannelser med psykiske og neurologiske funktionsnedsættelser.
Rammeaftalen omfatter levering af adskillige ydelser i relation til målgruppen, herunder afklaringsforløb, studiestøtte med en studiestøttegiver, studiestøtte med en faglig støttelærer, studiestøtte med en studiementor samt afholdelse af introworkshop, temaworkshops og supervision af de til opgaven tilknyttede støttegivere. Der henvises til de nærmere oplysninger herom i udbudsmaterialet.
En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller flere delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale.
Delaftalens forventede kontraktsum er estimeret til 480 000 DKK - 780 000 DKK, jf. nærmere om anslåede værdier i punkt VI.3).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1: Københavns Universitet
CVR-nummer: N/A
Postadresse: Emil Holms Kanal 14, 4
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: bru@srg.dk
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 7: Aarhus Universitet
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Fredrik Nielsensvej 5
By: Århus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: mws@au.dk
Telefon: +45 29453669
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 12: Arkitektskolen Aarhus
CVR-nummer: 31119103
Postadresse: Fredrik Nielsensvej 5
By: Århus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: mws@au.dk
Telefon: +45 29453669
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på:
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk