23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 244-603701
Offentliggjort
15.12.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

AMGROS I/S

Opdateringer

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Annullering
(13.01.2021)

Amgros har besluttet at annullere udbuddet, da der i forbindelse med indkommende spørgsmål har vist sig et behov for at foretage visse ændringer i udbudsmaterialet for at sikre det for høreklinikkerne mest optimale sortiment.
Amgros vil tage det input, som Amgros har modtaget, via de stillede spørgsmål, som endnu ikke er besvaret. Amgros opfordrer ligeledes tilbudsgiverne til at gennemgå udbudsmaterialet nøje og fremsende eventuelle yderligere spørgsmål eller input i øvrigt til udbuddet til Amgros snarest muligt, således at Amgros kan tage dette i betragtning i genudbuddet.
Amgros forventer at offentliggøre genudbuddet medio uge 3 og forventer tilbudsfrist primo marts. Amgros vil orientere om, når genudbuddet er offentliggjort.

Offentligt udbud af høreapparater 2021


AMGROS I/S

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: AMGROS I/S
CVR-nummer: 1447 9880
Postadresse: Dampfærgevej 27-29
By: København Ø
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Kjems Christensen
E-mail: haudbud@amgros.dk
Telefon: +45 88713083
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=288772&B=AMGROS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=288772&B=AMGROS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Offentligt udbud af høreapparater 2021

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33185000 Høreapparater
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af høreapparater, fjernbetjeninger, streamere, batteriopladere, cros-sendere, ørepropper samt supplerende ydelser, således at regionerne kan indkøbe disse til offentlige klinikker og andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater for det offentlige. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Høreapparaterne, fjernbetjeningerne, streamerne, batteriopladerne, cros-senderne og ørepropperne videresælges til regionerne til indkøbspris med et procenttillæg og/eller et gebyr pr. høreapparat. Amgros agter at indgå aftaler for 26 behandlingskategorier (delkontrakter). Leverandøren kan give tilbud på en, flere eller alle behandlingskategorier. Tildeling sker separat for hver behandlingskategori (delkontrakt). For hver behandlingskategori vil Amgros indgå rammeaftaler med flere leverandører. Udbuddet omfatter en rammeaftale med Høreklinikken på Færøerne, jf. også punkt VI.3).

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 360 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1A

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1B

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 50 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1C

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1D

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1E

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1F

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2A

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 16 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2B

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2C

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2F

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3A

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3B

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 50 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3C

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3D

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3E

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3F

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4A

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4B

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4C

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4D

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4E

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4F

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 5A

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 5B

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 5C

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 5F

Delkontraktnr.: 26
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185100 Dele og tilbehør til høreapparater
33185000 Høreapparater
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
Hovedudførelsessted:

Danmark og Færøerne

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

ESPD'et skal indeholde oplysninger om tilbudsgiverens service- og supportorganisation, herunder hvor mange medarbejdere der opfylder kravene til at levere undervisning og rådgivning i brugen af høreapparaterne, samt hvor mange medarbejdere der er kvalificeret i pædiatrisk audiologi. Dette angives i ESPD'et del IV, afsnit C, Teknisk og faglig formåen, under punktet ”Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer”.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Som mindstekrav kræves det, at tilbudsgiverens service- og supportorganisation skal indeholde minimum 2 medarbejdere, som har uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer til levering af de supplerende ydelser, der fremgår af udkast til rammeaftalens punkt 3.9.3 og 3.9.4, dvs. at medarbejderne skal være fagligt kvalificerede inden for brugen af høreapparater og tilpasningssoftware samt have erfaring med undervisning vedrørende disse områder. Såfremt tilbuddet omfatter kategori D og/eller E (børnekategorierne), skal service- og supportorganisationen tillige omfatte mindst en medarbejder med særlige kompetencer inden for pædiatrisk audiologi.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til udkast af rammeaftalen, der er en del af udbudsbetingelserne. Derudover henvises der til udkast til rammeaftale 2, som dækker Færøerne med andre betingelser end angivet i rammeaftalen end for indkøbet foretaget i Danmark.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 5
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/02/2021
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 01/02/2021
Tidspunkt: 10:00
Sted:

Amgros

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere ved åbning af tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Næste rammeaftale om indkøb af høreapparater forventes offentliggjort i 2024.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet er frit, direkte og elektronisk tilgængeligt i EU-Supply. Tilbud skal afgives via EU-Supply, og al kommunikation skal ligeledes ske via EU-Supply. Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette. Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens § § 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne. I relation til punkt II.1.5) Anslået samlet værdi og den anslåede værdi af hver enkelt delkontrakt bemærkes det, at de anslåede værdier er baseret på historiske tal, og at indkøbene derfor er behæftet med stor usikkerhed. De anslåede beløb er opgjort i forhold til rammeaftalernes ordinære løbetid på 24 måneder. Hvis optionerne om forlængelse udnyttes vil den anslående værdi af rammeaftalerne samlet set kunne udgøre 720,4 mio. DKK. Det understreges, at der ikke garanteres nogen omsætning på rammeaftalerne.

Der afholdes et online orienteringsmøde for tilmeldte leverandører onsdag den 6. januar kl.10.00 2021. Orienteringsmødet vil primært omhandle ESPD samt afgivelse af tilbud i det elektroniske udbudssystem EU-Supply. Fra Amgros vil udbudsspecialist og jurist deltage. Der deltager ikke nogen brugergruppemedlemmer, hvorfor besvarelse af teknisk komplicerede spørgsmål ikke vil være mulig på dagen. Der henvises i stedet til spørgsmål/svar i EU-Supply. Tilmelding til mødet er nødvendig. Ønsker man at deltage i orienteringsmødet skal man sende en besked med navn på deltager/e samt mailadresser på deltagerne senest den 28. december 2020 i beskedmodulet i EU-Supply. Leverandøren vil med bekræftelsen af tilmeldelsen modtage et link til deltagelse i mødet.

Som nævnt indledningsvis i punkt II.1.4) indeholder dette udbud ligeledes krav om indgåelse af en rammeaftalen om levering af høreapparater til høreklinikken på Færøerne. Rammeaftalen indeholder særskilte vilkår, herunder bl.a. andre frister for leveringstider og kompensation af dokumenterede fragtomkostninger. For nærmere henvises der til udkast til rammeaftalen for Færøerne i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for udbud (lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016) gælder følgende frister for indgivelse af klage:

1) Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/12/2020

Send til en kollega

0.125