Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Urologi- og afføringsinkontinens produkter
Aarhus Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Varer
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2020/S 232-569578)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Zanchetta
E-mail: cz@aarhus.dk
Telefon: +45 41854121
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/28c7a9fd-7bda-4c10-b0d8-f4880869164f/homepage
Del II: Genstand
Urologi- og afføringsinkontinens produkter
Udbuddet omfatter levering af urologi- og afføringsinkontinens produkter til borgere med en § 112 bevilling fra Aarhus Kommune samt til sygeplejedepoterne i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg.
Desuden skal tilbudsgiver stille et IT-baseret bestillings-/bevillingssystem til rådighed for MSO til håndtering af borgernes bevillinger.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Aarhus Kommune har valgt at forlænge tilbudsfristen på udbuddet vedrørende urologi- og afføringsinkontinens produkter, grundet den omfattende nedlukning af Danmark, som følge af den senest udvikling i Corona pandemien.
Tilbudsfristen bliver forlænget til den 22. januar 2021 kl. 12.00.
Det betyder ligeledes at spørgefristen forlænges til den 11. januar 2021 kl. 12.00 og svarfristen til den 15. januar 2021.
Til orientering vil der ikke blive svaret på spørgsmål i perioden fra den 22. december 2020 - 3. januar 2021.