Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Levering af urologi- og afføringsinkontinens produkter
Aarhus Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Varer
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2021/S 022-051891)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Zanchetta
E-mail: cz@aarhus.dk
Telefon: +45 41854121
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/28c7a9fd-7bda-4c10-b0d8-f4880869164f/homepage
Del II: Genstand
Levering af urologi- og afføringsinkontinens produkter
Udbuddet omfatter levering af urologi- og afføringsinkontinens produkter til borgere med en § 112 bevilling fra Aarhus Kommune samt til sygeplejedepoterne i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg.
Desuden skal tilbudsgiver stille et IT-baseret bestillings-/bevillingssystem til rådighed for MSO til håndtering af borgernes bevillinger.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Aarhus Kommune har valgt at forlænge tilbudsfristen på udbuddet vedrørende urologi- og afføringsinkontinens produkter, for at tage højde for eventuel afholdelse af vinterferie hos tilbudsgivere og tilbudsgiveres leverandører i henholdsvis uge 7 og 8.
Tilbudsfristen bliver forlænget til den 15. marts 2021 kl. 14.00.
Det betyder ligeledes at spørgefristen forlænges til den 1. marts 2021 kl. 12.00 og svarfristen til den 8. marts 2021.