Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=295791&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Opdateringer
Indkøb af lukket blodprøvetagningssystem samt staseslanger og lancetter
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen Sneum
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
Telefon: +45 29391252
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Indkøb af lukket blodprøvetagningssystem samt staseslanger og lancetter
Indkøb af forbrugsvarer til lukket blodprøvetagningssystem samt staseslanger og lancetter til Region Syddanmark. Se udbudsbetingelserne for yderligere information vedrørende delkontrakter. Alle udbudsdokumenter ligger under delkontrakt 1.
Kanyler, sommerfugle og holdere
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Rør og propper
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Stasebånd til flergangsbrug
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Stasebånd til engangsbrug
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Skærende lancetter
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Stikkende lancetter med nål
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Stikkende lancetter med blad
Alle udbudsdokumenter findes under delkontrakt 1. Tilbud skal uploades samlet under delkontrakt 1 uanset hvilke delkontrakter, der afgives tilbud på.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af den nævnte bestemmelse):
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Det bemærkes, at en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover. Bemærk yderligere at ordregiver dog ikke vil udelukke tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. udbudslovens § 135, stk. 4).
Del IV: Procedure
Tilbud skal være afleveret i EU-Supply senest på den i tidsplanen, jf. udbudsbetingelser pkt. 4, angivne frist for aflevering af tilbud. Det er tilbudsgivers ansvar, at tilbud fremkommer rettidigt.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/