Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=296145&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Udbuddet vedrører leverancer til ordregiver vedrørende Den Fælles Analysehal på Nyt Aalborg Universitetshospital (NAU)
(11.06.2021)
Abbott Laboratories A/S
Emdrupvej 28C
2100 København
Udbuddet vedrører leverancer til ordregiver vedrørende Den Fælles Analysehal på Nyt Aalborg Universitetshospital (NAU)
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: mbu@rn.dk
Telefon: +45 21596653
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbuddet vedrører leverancer til ordregiver vedrørende Den Fælles Analysehal på Nyt Aalborg Universitetshospital (NAU)
Udbuddet vedrører leverancer til ordregiver vedrørende Den Fælles Analysehal på Nyt Aalborg Universitetshospital (NAU). Region Nordjylland, Nyt Aalborg Universitetshospital, efterfølgende benævnt: NAU, har til hensigt med dette udbud at anskaffe et fuldautomatisk analyseproduktionsanlæg til klinisk kemiske og immunkemiske analyser på flydende humant biologisk materiale samt sikre forbrugsstoffer, utensilier og service til anlægget.
Udbuddet vedrører leverancer til ordregiver vedrørende Den Fælles Analysehal på Nyt Aalborg Universitetshospital (NAU). Region Nordjylland, Nyt Aalborg Universitetshospital, efterfølgende benævnt: NAU, har til hensigt med dette udbud at anskaffe et fuldautomatisk analyseproduktionsanlæg til klinisk kemiske og immunkemiske analyser på flydende humant biologisk materiale samt sikre forbrugsstoffer, utensilier og service til anlægget.
Opkobling og tilslutning af 3. parts analyseudstyr tillades i fald det er nødvendigt for at gennemføre analyse af A-kravs analyser. Ordregivers eget udstyr (specificeret) opkobles og tilsluttes. Andre af ordregivers eget udstyr placeres solitært i det omfang, de fysiske forhold tillader det.
Ordregiver har til hensigt at indgå en kontrakt med successiv levering af den samlede løsning.
Kontraktperioden kan herudover af køber forlænges i 2 gange 12 måneder med et varsel fra køber herom på 6 måneder.
— Service- og samarbejde, eget arbejde
— Tilkøb af udstyr.
Se bilag 19 for yderligere informationer.
De udbudte produkter udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Databehandleraftale
— Sikkerhedsstillelse.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver opfordrer tilbudsgiverne til at stille spørgsmål til udbudsmaterialet, såfremt der er forhold og krav, der efter tilbudsgivers opfattelse synes uklare, urimelige, vanskelige at opfylde eller som synes beskrevet på ufuldstændig vis.
Spørgsmål til udbudsmaterielet skal fremsendes til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet i CTM. Spørgsmål bedes fremsendt så tidligt som muligt og senest på den dato, der fremgår af tidsplanen (spørgefrist). Svarfristen fremgår ligeledes af tidsplanen.
Spørgsmål, der stilles efter nævnte spørgefrist, vil blive besvaret, hvis det er muligt, senest pr. ovennævnte svarfrist. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at blive besvaret.
Såfremt der måtte opstå behov for at offentliggøre yderligere svar eller oplysninger senere end 6 dage før tilbudsfristen, kan tilbudsfristen evt. blive forlænget afhængigt af spørgsmålets eller oplysningernes karakter.
Med henblik på at sikre overskuelighed i ordregivers offentliggjorte svar på spørgsmål ser ordregiver endvidere gerne, at tilbudsgiver kun skriver ét spørgsmål i hver spørgsmålsrubrik. Der kan naturligvis oprettes flere rubrikker og således stilles flere spørgsmål.
Alle spørgsmål vil sammen med svarene blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM. Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig løbende orienteret via CTM.
Ordregiver forventer, at tilbudsgiver tydeligt angiver det punkt i udbudsmaterialet, som spørgsmålet vedrører.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
- Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk