Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hillerød Kommune
Vikarydelser til bocentret for unge og voksne med særlige behov, i Hillerød Kommune
Hillerød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Højlund Kjær
E-mail: henck@hillerod.dk
Telefon: +45 72320000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/153461637.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerod.dk/
Del II: Genstand
Vikarydelser til bocentret for unge og voksne med særlige behov, i Hillerød Kommune
Nærværende udbudsbetingelser gælder for Hillerød Kommunes udbud af en rammeaftale vedrørende levering af vikarydelser til bocentret for unge og voksne med særlige behov i Hillerød.
Formålet med udbuddet er at indgå rammeaftaler med 3 leverandører af vikarydelser til ordregivers dag- og døgntilbud på det specialiserede voksenområde, således at ordregiver er sikret den ønskede personalenormering under sygdom og ferie, når ordregivers interne vikarressourcer ikke er tilstrækkelige.
Leverandørerne skal varetage levering af vikarydelser til:
— Dagtilbud til voksne med særlige behov efter servicelovens § 104 - aktivitets- og samværstilbud
— Midlertidige botilbud for unge og voksne med særlige behov efter servicelovens § 107
— Længerevarende botilbud for unge og voksne med særlige behov efter servicelovens § 108 og § 85.
Hillerød
Formålet med udbuddet er at indgå rammeaftaler med 3 leverandører af vikarydelser til ordregivers dag- og døgntilbud på det specialiserede voksenområde, således at ordregiver er sikret den ønskede personalenormering under sygdom og ferie, når ordregivers interne vikarressourcer ikke er tilstrækkelige.
Leverandørerne skal varetage levering af vikarydelser til:
— Dagtilbud til voksne med særlige behov efter servicelovens § 104 - aktivitets- og samværstilbud
— Midlertidige botilbud for unge og voksne med særlige behov efter servicelovens § 107
— Længerevarende botilbud for unge og voksne med særlige behov efter servicelovens § 108 og § 85.
Vikarydelserne omfattet af nærværende udbud omfatter følgende stillingskategorier:
— Social- og sundhedsassistent (SSA)
— Social- og sundhedshjælpere (SSH)
— Pædagogassistenter (PAU)
— Pædagogmedhjælpere.
Ordregivers forbrug af vikarydelserne omfattet af nærværende udbud var i 2018 - 2020 gennemsnitligt omkring 8 mio. årligt.
Leverancernes omfang bestemmes af de bestillinger som de relevante enheder hos ordregiver løbende afgiver. Ordregiver er dermed ikke forpligtet til at aftage et vist minimum på rammeaftalen, men ordregiver forventer ikke, at forbruget ændrer sig væsentligt i rammeaftalens løbetid.
Rammeaftalen er 3-årig med mulighed for forlængelse i yderligere et år, via 2 gange 6 måneders forlængelser.
Ordregiver har stillet krav om, at tilbudsgiver vederlagsfrit stille et elektronisk bestillingssystem til rådighed for ordregiver.
I forhold til udbudslovens § 49, stk. 2 har ordregiver valgt ikke at udbyde særskilte delaftaler med baggrund i økonomiske- og markedsmæssige hensyn. Ordregiver har konkret vurderet, at det ikke er den kommercielt bedste løsning eller anbefalelsesværdigt at adskille og opdele opgaven i særskilte delaftaler.
Der er mulighed for forlængelse med op til 12 måneder via 2 x 6 måneders forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers erfaring på området for vikarydelser.
For at være egnet, skal tilbudsgiver opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen:
- Tilbudsgiver skal have minimum 3 relevante referencer inden for det udbudte område, inden for de seneste 3 år, med en kontraktsum på minimum 500 000 DKK for hver enkelt reference.
Del IV: Procedure
Hillerød Kommune
Der er ikke adgang.
Del VI: Supplerende oplysninger
2024
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk