23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
18.09.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Favrskov Kommune

Tilbudsindhentning på lovpligtige tilsyn


Favrskov Kommune

   
Opgavebeskrivelse Tilbudsindhentningen vedrører levering af de lovpligtige uanmeldte tilsyn af Favrskov Kommunes ældreområde samt på handicap- og psykiatriområdet.
Annonceret 18. september 2015 00:00:00 CEST
Deadline 29. oktober 2015 10:00:00 CET
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Tjenesteydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
CPV kode 85140000
NUTS kode DK
Myndighedstype Kommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmateriale https://www.favrskov.dk/erhverv/indkoeb-udbud-og-bevillinger/udbud

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Økonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterier Tildelingskriterier:
Pris 55 %
Kvalitet, herunder vil der blive foretaget en vurdering af: 45 %
- Ressourcer 30 %
- Rammen for besøget 40 %
- Afrapportering 30 %
Udvælgelseskriterier Økonomisk og finansiel kapacitet:
• Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om,
• i hvilket omfang Tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997) - og
• at Tilbudsgiver ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31. marts 2004.
Fortrykt formular findes som Bilag A. Bilaget skal udfyldes og medsendes for at tilbuddet kan komme i betragtning.
• Nøgletal for Tilbudsgivers senest to afsluttede årsregnskaber. Fortrykt formular findes som Bilag B. Bilaget skal udfyldes og medsendes for at tilbuddet kan komme i betragtning.
Tilbudsgiver vil blive vurderet egnet på baggrund af ovenstående oplysninger og såfremt regnskabet skaber tvivl om Tilbudsgivers egnethed i forhold til at løfte opgaven, forbeholder Ordregiver sig ret til at afvise Tilbudsgiver.
Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremlægge årsregnskab for de senest to regnskabsår på grund af tidspunktet for Tilbudsgivers etablering, kan Tilbudsgiver blot vedlægge en bankgaranti.

Teknisk kapacitet:
• Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige opgaver, der er udført i løbet af de seneste 2 år. Fortrykt formular findes som bilag C. Bilaget skal udfyldes og medsendes for at tilbuddet kan komme i betragtning.
Der skal angives minimum 3 referencer. Er det ikke muligt at angive 3 referencer – eller referencer overhovedet – skal årsagen beskrives og vedlægges.
Ordregiver kan indhente referencer hos de angivne kontaktpersoner. Såfremt de indhentede referencer skaber tvivl om Tilbudsgivers egnethed i forhold til at løfte opgaven, forbeholder Ordregiver sig ret til at afvise Tilbudsgiver.

Kontaktperson

Navn Laila Juncker
Telefon +45 89646209
E-mail ljun@favrskov.dk

Ordregiver

Navn Favrskov Kommune
Adresse Skovvej 20
8382 Hinnerup
DK
Telefon +45 89641010
E-mail indkoeb@favrskov.dk
WWW www.favrskov.dk

Send til en kollega

0.047