23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 089-227641
Offentliggjort
07.05.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

Pacemakere og elektroder, ICD og højvoltsledninger samt loop recordere


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 24943871
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300476&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Pacemakere og elektroder, ICD og højvoltsledninger samt loop recordere

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33182000 Udstyr til støtte af hjertefunktioner
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af pacemakere, pacemaker elektroder, ICD m/højvoltsledninger samt loop recordere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33182200 Udstyr til stimulering af hjertet
33182210 Pacemaker
33182240 Dele og tilbehør til pacemakere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Hovedudførelsessted:

Kardiologisk afdeling, Sjællands Universitetshospital Roskilde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I forbindelse med klargøringen af dette udbud vil vi afholde et leverandørhørings-/produktpræsentationsmøde, hvor interesserede tilbudsgivere kan komme med input til det præliminære udbudsmateriale og præsentere produkter (dem man forventer at byde ind med) for brugergruppen. Udbudsmaterialet er ikke nødvendigvis det helt endelige udbudsmateriale.

Høringsmødet finder sted onsdag d. 26. maj 2021 i tidsrummet 08.00 — 16.00 i indkøb, Ny Østergade 7 4. sal, 4000 Roskilde.

Ordregiver vil efter tilmeldingsfristens udløb d. 19. maj 2021 kl. 12.00 tildele et mødetidspunkt på dagen (ca. 15 - 75 minutter alt efter hvor mange delaftaler man deltager i).

For rekvirering af udbudsmaterialet og efterfølgende tilmelding til høringsmødet fremsendes email til: Udbudskonsulent Peter Hueg, email phue@regionsjaelland.dk

Skriftlige kommentarer/spørgsmål til udbudsmaterialet må meget gerne fremsendes inden mødedagen, så vi er sikre på at nå de vigtigste emner på selve høringsmødet.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
23/06/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/05/2021

Send til en kollega

0.048