Fakta om udbudet
Udbyder
Jysk Fællesindkøb v/Favrskov Kommune
Vindere
Levering af strømpepåtagere
(23.12.2015)
OneMed A/S
P.O. Pedersens Vej 16
8200 Aarhus N
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 2.11.2015 (10:00) IV.3.4) 16.11.2015 (10:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
I stedet for: VI.3) —. —. VI.3) Udbuddets delaftale 1 på grund af uklarheder i materialet. Delaftale 2 annulleres på grund af manglende tilbud.
Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger:
I stedet for: VI.3) —. VI.3) Delaftale 1 annulleres på grund af uklarheder i materialet.
Yderligere oplysninger:
Yderligere oplysninger:
Levering af kompressionsstrømper og strømpepåtagere til Jysk Fællesindkøb.
Jysk Fællesindkøb v/Favrskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Jysk Fællesindkøb v/Favrskov Kommune
Skovvej 20
Att: Sanne Svendsen
8382 Hinnerup
DANMARK
Telefon: +45 89646212
Mailadresse: ssve@favrskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.favrskov.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Jylland.
NUTS-kode
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 15 960 000 DKK18315000, 33183000, 33196100
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Beskrivelse af disse optioner: Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med op til 12 måneder på uændrede vilkår.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Kompressionsstrømper — Følgende kommuner deltager i delaftale 1: Favrskov, Haderslev, Mariagerfjord, Norddjurs, Rebild, Skive, Syddjurs og Viborg18315000, 33183000, 33196100
18315000, 33183000, 33196100
18315000, 33183000, 33196100
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: 17. Etik:
Ordregiver forudsætter, at leverandøren og dennes underleverandører overholder internationale konventioner tiltrådt af Danmark herunder, men ikke begrænset til, følgende grundlæggende ILO-konventioner:
— Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105)
— Ingen diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111)
— Mindstealder for adgang til beskæftigelse samt forbud mod og omgående indsats til afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182)
— Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155), samt
— Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135), inden for rammerne af gældende lovgivning.
Det forudsættes endvidere, at leverandøren og dennes underleverandører respekterer grundlæggende menneskerettigheder, herunder lever op til FN's Menneskerettighedserklæring og Den Europæiske Menneskerettighedskonvention.
Såfremt ordregiver bliver bekendt med, at leverandøren eller dennes underleverandører ikke lever op til foranstående bestemmelser, er leverandøren forpligtet til at opfylde rammeaftalen med et tilsvarende produkt, som opfylder rammeaftalens krav til produktet. Leverandørens eventuelle omkostninger forbundet hermed er ordregiver uvedkommende.
18. Arbejdsklausul:
Leverandøren skal sikre, at ansatte hos leverandøren, som medvirker til at opfylde kontrakten, er sikret løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der gælder for arbejde af samme art i henhold til en kollektiv overenskomst indgået af de inden for det pågældende faglige område mest repræsentative arbejdsmarkedsparter i Danmark, og som gælder på hele det danske område.
Leverandøren skal sikre, at ansatte hos leverandøren orienterer de ansatte om de gældende arbejdsvilkår.
Leverandøren er forpligtet til inden for 10 dage efter skriftlig anmodning at udlevere et udtræk pr. medarbejder fra E-indkomst, med en oversigt over leverandørens indbetalte A-skat for de pågældende medarbejdere. For personale, hvor oplysningerne indberettes til andre landes skattemyndigheder, skal tilsvarende oplysninger udleveres.
Hvis leverandøren ikke overholder sine forpligtelser i medfør af arbejdsklausulen, og hvis dette medfører et berettiget krav på yderligere løn fra arbejdstagerne kan ordregiver tilbageholde vederlag med henblik på at tilgodese sådanne krav.
— Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997). Fortrykt formular er vedlagt som udbudsbilag A.
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Fortrykt formular er vedlagt som udbudsbilag A.
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke har indgået konkurrencebegrænsende aftaler i strid med konkurrencelovens § 6, stk. 1. Fortrykt formular er vedlagt som udbudsbilag A.
— Nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår. Skema til oplysningerne er vedlagt som udbudsbilag B.
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen, eksempelvis ved fremlæggelse af perioderegnskab, budget eller soliditetserklæring.
6.3 Teknisk og/eller faglig formåen:
— Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leverancer til sammenlignelige kunder for de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Følgende oplysninger skal angives:
• Beskrivelse af sammenlignelige leveringer
• Omsætning
• Ordregiver
• Kontaktperson ved ordregiver
• Tidspunkt/periode for levering af de sammenlignelige leveringer.
Der skal om muligt angives minimum 3 referencer. Er det ikke muligt at angive 3 referencer, eller referencer overhovedet, skal årsagen hertil fremgå af udbudsbilag C »Referenceliste«.
Skema til oplysningerne er vedlagt som udbudsbilag C.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
— Favrskov
— Haderslev
— Mariagerfjord
— Norddjurs
— Rebild
— Skanderborg
— Skive
— Syddjurs
— Viborg.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk